Twórcy Mobli, aplikacji umożliwiającej dzielenie się zdjęciami, poinformowali, że doradcą i inwestorem firmy został Leonardo DiCaprio. Znany z „Incepcji”, „Aviatora” czy „Titanica” aktor dołączył do grona celebrytów inwestujących w startupy.
Amerykańska branża internetowa cieszy się coraz większym zainteresowaniem gwiazd filmu czy muzyki. Swoje pieniądze w startupy zainwestowali już m.in. Will.I.Am, Lady Gaga oraz przede wszystkim Ashton Kutcher, który nie tylko zainwestował w Foursquare, Flipboard czy Path, ale w popularnym sitcomie „Two and a Half Men” odgrywa obecnie rolę… internetowego inwestora.
W Mobli, aplikację fotograficzno-społecznościową, zainwestował właśnie Leonardo DiCaprio. W pierwszej rundzie finansowania przekazał twórcom 4 mln dolarów. Będzie im także doradzał.
[DiCaprio] nie ma podłoża technologicznego. Chodzi o jego wiedzę i zrozumienie dla brandingu i marketingu – nie kryje Moshiko Hogeg, szef Mobli. Aktor pomóc ma w budowaniu pozytywnego wizerunku i w „otwieraniu drzwi”.
Wymiar marketingowy ma dla Mobli duże znaczenie. Twórcy przekonują, że aplikacja „pozwala na spojrzenie na świat oczami innych”, a swoje konta mają tu między innymi DiCaprio, David Arquette czy Paris Hilton. Mobli zyskiwać ma ponad 10 tys. użytkowników każdego dnia.
Aplikacja umożliwia przeglądanie treści w różnych kontekstach np. muzycznym, modowym, kulinarnym. Największą popularnością cieszy się obecnie kontekst informacyjny – zwłaszcza podczas niedawnej śmierci Muammara al-Kaddafiego.
Inwestycja Leonardo DiCaprio prowokuje do pytania: czy i kiedy polskie startupy będą mogły liczyć na wsparcie polskich gwiazd?
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.