Letnia Szkoła e-Commerce edukuje przedsiębiorców

Opublikowano: 3 lipca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W połowie lipca rusza Letnia Szkoła e-Commerce Polska, której celem jest edukacja przedsiębiorców działających offline, którzy planują rozpocząć swoją działalność również w internecie.

Projekt Letniej Szkoły będzie realizowany w kilku lokalizacjach: w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Można będzie uzyskać wiedzę od ekspertów izby e-Commerce Polska. Poruszą oni kwestie zastosowania technologii w e-commerce, efektywnej sprzedaży, szeroko pojętej obsługi e-klienta, a także marketingu online.

Letnia Szkoła e-Commerce

Szkoła jest skierowana do przedstawicieli różnych branż. W związku z tym zajęcia podzielone będą na dwie grupy, w pierwszej znajdą się przedstawiciele branż: FMCG, fashion oraz sport, natomiast w drugiej elektroniki oraz dom i ogród.

Zajęcia odbywać będą się raz w tygodniu przez cztery tygodnie. Każde spotkanie będzie dotyczyło jednego bloku tematycznego. Pierwszy blok skupi się na technologii w e-commerce oraz kwestiach operacyjnych (e-logistyka, wysyłka zamówień) i odbędzie się w Warszawie, 16 lipca. Drugie spotkanie dotyczyło będzie roli marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu. Słuchacze będą mogli się dowiedzieć jak z internetu zrobić skuteczny kanał sprzedaży i pozyskiwania klienta. Blok realizowany będzie w Warszawie, 23 lipca oraz w Krakowie, 25 lipca. Trzeci tydzień poświęcony będzie sprzedaży, a głównie zagadnieniu rozszerzenia kanału sprzedaży o online. Zajęcia odbędą się w Warszawie, 30 lipca oraz we Wrocławiu, 1 sierpnia. W ostatnim bloku omówione zostaną aspekty prawne przy przejściu z biznesu offline do online. Spotkanie będzie miało miejsce w Warszawie, 6 sierpnia.

Zainteresowani proszeni są o kontakt z organizatorami: mailowo na adres szkola@ecommercepolska.pl oraz telefonicznie pod numerem 500 390 172.

Dawid ZarazińskiLetnia Szkoła e-Commerce edukuje przedsiębiorców

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.