W połowie lipca rusza Letnia Szkoła e-Commerce Polska, której celem jest edukacja przedsiębiorców działających offline, którzy planują rozpocząć swoją działalność również w internecie.
Projekt Letniej Szkoły będzie realizowany w kilku lokalizacjach: w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Można będzie uzyskać wiedzę od ekspertów izby e-Commerce Polska. Poruszą oni kwestie zastosowania technologii w e-commerce, efektywnej sprzedaży, szeroko pojętej obsługi e-klienta, a także marketingu online.
Szkoła jest skierowana do przedstawicieli różnych branż. W związku z tym zajęcia podzielone będą na dwie grupy, w pierwszej znajdą się przedstawiciele branż: FMCG, fashion oraz sport, natomiast w drugiej elektroniki oraz dom i ogród.
Zajęcia odbywać będą się raz w tygodniu przez cztery tygodnie. Każde spotkanie będzie dotyczyło jednego bloku tematycznego. Pierwszy blok skupi się na technologii w e-commerce oraz kwestiach operacyjnych (e-logistyka, wysyłka zamówień) i odbędzie się w Warszawie, 16 lipca. Drugie spotkanie dotyczyło będzie roli marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu. Słuchacze będą mogli się dowiedzieć jak z internetu zrobić skuteczny kanał sprzedaży i pozyskiwania klienta. Blok realizowany będzie w Warszawie, 23 lipca oraz w Krakowie, 25 lipca. Trzeci tydzień poświęcony będzie sprzedaży, a głównie zagadnieniu rozszerzenia kanału sprzedaży o online. Zajęcia odbędą się w Warszawie, 30 lipca oraz we Wrocławiu, 1 sierpnia. W ostatnim bloku omówione zostaną aspekty prawne przy przejściu z biznesu offline do online. Spotkanie będzie miało miejsce w Warszawie, 6 sierpnia.
Zainteresowani proszeni są o kontakt z organizatorami: mailowo na adres [email protected] oraz telefonicznie pod numerem 500 390 172.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.