W połowie lipca rusza Letnia Szkoła e-Commerce Polska, której celem jest edukacja przedsiębiorców działających offline, którzy planują rozpocząć swoją działalność również w internecie.
Projekt Letniej Szkoły będzie realizowany w kilku lokalizacjach: w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Można będzie uzyskać wiedzę od ekspertów izby e-Commerce Polska. Poruszą oni kwestie zastosowania technologii w e-commerce, efektywnej sprzedaży, szeroko pojętej obsługi e-klienta, a także marketingu online.
Szkoła jest skierowana do przedstawicieli różnych branż. W związku z tym zajęcia podzielone będą na dwie grupy, w pierwszej znajdą się przedstawiciele branż: FMCG, fashion oraz sport, natomiast w drugiej elektroniki oraz dom i ogród.
Zajęcia odbywać będą się raz w tygodniu przez cztery tygodnie. Każde spotkanie będzie dotyczyło jednego bloku tematycznego. Pierwszy blok skupi się na technologii w e-commerce oraz kwestiach operacyjnych (e-logistyka, wysyłka zamówień) i odbędzie się w Warszawie, 16 lipca. Drugie spotkanie dotyczyło będzie roli marketingu online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu. Słuchacze będą mogli się dowiedzieć jak z internetu zrobić skuteczny kanał sprzedaży i pozyskiwania klienta. Blok realizowany będzie w Warszawie, 23 lipca oraz w Krakowie, 25 lipca. Trzeci tydzień poświęcony będzie sprzedaży, a głównie zagadnieniu rozszerzenia kanału sprzedaży o online. Zajęcia odbędą się w Warszawie, 30 lipca oraz we Wrocławiu, 1 sierpnia. W ostatnim bloku omówione zostaną aspekty prawne przy przejściu z biznesu offline do online. Spotkanie będzie miało miejsce w Warszawie, 6 sierpnia.
Zainteresowani proszeni są o kontakt z organizatorami: mailowo na adres [email protected] oraz telefonicznie pod numerem 500 390 172.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.