Który sklep internetowy pojawia się na pierwszej stronie Google? Jaki przyciąga ruch z największej ilości słów kluczowych? I co najważniejsze – jakie sklepy internetowe w Polsce najczęściej odwiedzamy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w raporcie “Liderzy swoich branż”.
Specjaliści z firmy Mayko sprawdzili, który e-commerce zdominował wyniki wyszukiwania w Google w 2019 roku. Raport SEO “Liderzy swoich branż” stworzony został przede wszystkim z myślą o właścicielach sklepów internetowych i e-commerce managerach.
To już piąta edycja naszego raportu. W tym roku zdecydowaliśmy się jednak na pewną kluczową zmianę: skupiliśmy się przede wszystkim na rynku e-commerce. Zmiana ta wynika poniekąd z profilu naszej firmy: współpracujemy bowiem głównie ze sklepami internetowymi. Wierzę też, że raport dotyczący liderów najpopularniejszych branż e-commerce może pomóc naszym klientom (ale nie tylko!) w rozwoju ich sklepów. Według ostatnich badań, w Polsce mamy już ponad 30 tysięcy sklepów internetowych i liczba ta stale rośnie. Mimo takiej ilości sklepów wciąż jest miejsce dla kolejnych, a rynek stale się rozwija. Co ciekawe, coraz mniejsze znaczenie odgrywa cena produktu. Klienci oczekują dziś przede wszystkim świetnej jakości obsługi – mówi Maciej Kosierkiewicz, CEO firmy Mayko.
Jak powstawał raport? Raport powstał na podstawie danych zebranych przez narzędzie SEMSTORM, które śledzi działania serwisów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Dane zebrane zostały z każdego miesiąca 2019 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość. Kryterium wyboru lidera danej branży to średnia szacunkowego ruchu z naturalnych wyników wyszukiwania Google. W obecnej edycji analizowane były tylko sklepy internetowe, bez stron firmowych i korporacyjnych. Dokładnej analizie objętych zostało ponad 3000 sklepów, których średnia wartość szacunkowego ruchu w 2019 roku wynosiła minimum 1000. Pełną bazę wszystkich analizowanych sklepów udostępniamy wraz z raportem.
To nie wszystko! Jak co roku w drugiej części raportu znajdziemy podsumowanie roku i prognozy dla e-commerce na rok 2020. Swoimi przemyśleniami podzielili się także uznani eksperci z branży SEO i e-commerce.
Nasza redakcja objęła raport swoim patronatem medialnym. Raport pobrać można z tej strony.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.