Link4, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziło ubezpieczenia komunikacyjne przez Internet skierowane do wszystkich zainteresowanych tego typu metodą zakupu. Dostępna na stronie link4.pl platforma internetowa umożliwia zawarcie ubezpieczenia komunikacyjnego i zakup polisy OC, OC i AC oraz NNW.
Odwiedzając strony internetowe Link4, Klienci mają możliwość złożenia wniosku i zawarcia umowy na wybrany zakres ochrony ubezpieczeniowej, na podstawie składki, automatycznie wyliczonej przez system dla danego kierowcy i samochodu. Czas potrzebny na ubezpieczenie samochodu przez Internet w Link4 to około 10 minut.
W trakcie wypełniania formularza służącego do wyliczenia składki, Klient w każdej chwili może skorzystać z dodatkowych wyjaśnień do pytań zadanych w formularzu.
Dostępna jest także możliwość zamówienia rozmowy i uzyskania dodatkowych informacji od konsultanta Link4. Na każdym etapie wypełniania formularza Klient może go zapisać, tworząc swój profil użytkownika i zakończyć przygotowanie
wniosku w wygodnym dla siebie momencie.
Po zaakceptowaniu oferty, polisa wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi jest dostarczana pocztą, pod adres wskazany przez Klienta, w ciągu 3 dni roboczych.
'Konsekwentnie realizując strategię odpowiadania na potrzeby Klientów, uzupełniliśmy usługi Link4 o możliwość zakupu polisy ubezpieczeniowej przez Internet. Wprowadzając ubezpieczenia direct w Polsce, odnieśliśmy sukces
w sprzedaży ubezpieczeń przez telefon. Jesteśmy przekonani, że oferowana przez Link4 możliwość zakupu ubezpieczenia przez Internet, podobnie jak w innych krajach
Unii Europejskiej, także w Polsce spotka się z dużym zainteresowaniem wszystkich kierowców, którzy cenią czas i wygodę’, powiedziała Zofia Dzik, kierująca Spółką.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.