Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły dla pasażerów nowy serwis internetowy www.lot.com. Za stworzenie nowej struktury serwisu oraz zaprojektowanie jego warstwy graficznej, jak również przygotowanie HTML i CSS, odpowiadała agencja FireFly Creation.
LOT.com został zaprojektowany z myślą o maksymalnym zwiększeniu użyteczności serwisu dla klientów. W tym celu agencja przygotowała bardziej czytelną niż dotychczas architekturę strony. Usystematyzowała także formę przekazywania informacji użytkownikom oraz zaprojektowała zdecydowanie nowocześniejszą warstwę wizualną całego serwisu.
„Zadbaliśmy o to, aby klienci nie mieli trudności z wyszukiwaniem w serwisie niezbędnych informacji, a poruszanie się po nim było przyjemne i intuicyjne. Żeby osiągnąć taki efekt, nie zmienialiśmy zawartości serwisu, przeprowadziliśmy natomiast badania eyetrackingowe oraz symulację korzystania przez konsumentów z serwisów linii lotniczych. Na tej podstawie stworzyliśmy nową strukturę LOT.com”, wyjaśnia Marek Łapczyński, Senior Account Manager odpowiadający w FireFly Creation za współpracę z PLL LOT.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.