Z początkiem roku 2009 opublikowana została finalna wersja nowego portalu jednego z najpopularniejszych polskich seriali – „M jak miłość”, zrealizowany przez firmę Media Ambassador.
Pierwsza wyraźna zmiana (zwłaszcza dla znających poprzednią wersję serwisu) rzucająca się od razu w oczy to odświeżony design witryny: zmiana w kierunku odcieni różu i czerwieni zbalansowanych bielą – zgodna z identyfikacją serialu – sprawiła, że portal stał się przejrzysty i wizualnie „lżejszy”.
Uproszczona została struktura serwisu, poprawiona ergonomia nawigacji i dostęp do materiałów. Nacisk położono na rozbudowę dwóch głównych części witryny: serialowej i społecznościowej, które skupiają spectrum informacji o serialu jak również są areną działań użytkowników należących do społeczności fanów M jak miłość. Projekt obejmował także import wszystkich materiałów z poprzedniej wersji serwisu.
Duży nacisk położono na implementację różnorodnych mechanizmów mających na celu scalanie użytkowników w społeczność. Witryna M jak miłość będzie serwisem prowadzącym działania społecznościowe, dającym internautom możliwość zakładania kont oraz zrzeszania się w grupy (np. fankluby danych aktorów), nawiązywania znajomości z innymi fanami, śledzenia bieżących zmian w serwisie, jak również swoich własnych akcji. Podejmowane przez członków społeczności aktywności takie, jak dodawanie komentarzy do artykułów i profili innych użytkowników, rozwiązywanie ankiet, quizów są punktowane i mogą być wymienione na gadżety do profilu: między innymi pakiety multimedialne, dzięki którym zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać własne filmiki, zdjęcia i muzykę.
Praktycznie każdy element pozwala odwiedzającym podjąć interakcję a wszystkie artykuły wyposażono w syntezator mowy by zagwarantować jak najszerszemu gronu odbiorców dostęp do treści (także osobom starszym, słabiej widzącym).
Na uwagę zasługuje ciekawa interaktywna aplikacja prezentująca drzewo „genealogiczne” serialu czyli koneksje pomiędzy głównymi bohaterami ułatwiające rozeznanie się w ich losach i wzajemnych powiązaniach.
Dla zarejestrowanych użytkowników dostępne będą także różne formy rozrywki, z których główne miejsce zajmuje – bitwa serialowa. Mechanizm bitwy pozwala użytkownikom zebranym w grupy na rzucanie wyzwań, oddawanie i odpieranie ataków. Pojedynki odbywają się na wiedzę o serialu i polegają na rozwiązywaniu quizów wymagających doskonałej znajomości bohaterów i wątków pojawiających się na przestrzeni kilku lat od rozpoczęcia emisji. Nagrodą za wygranie bitwy są odebrane drużynie przeciwnej punkty, które zwycięzcy dzielą między sobą.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.