Z początkiem roku 2009 opublikowana została finalna wersja nowego portalu jednego z najpopularniejszych polskich seriali – „M jak miłość”, zrealizowany przez firmę Media Ambassador.
Pierwsza wyraźna zmiana (zwłaszcza dla znających poprzednią wersję serwisu) rzucająca się od razu w oczy to odświeżony design witryny: zmiana w kierunku odcieni różu i czerwieni zbalansowanych bielą – zgodna z identyfikacją serialu – sprawiła, że portal stał się przejrzysty i wizualnie „lżejszy”.
Uproszczona została struktura serwisu, poprawiona ergonomia nawigacji i dostęp do materiałów. Nacisk położono na rozbudowę dwóch głównych części witryny: serialowej i społecznościowej, które skupiają spectrum informacji o serialu jak również są areną działań użytkowników należących do społeczności fanów M jak miłość. Projekt obejmował także import wszystkich materiałów z poprzedniej wersji serwisu.
Duży nacisk położono na implementację różnorodnych mechanizmów mających na celu scalanie użytkowników w społeczność. Witryna M jak miłość będzie serwisem prowadzącym działania społecznościowe, dającym internautom możliwość zakładania kont oraz zrzeszania się w grupy (np. fankluby danych aktorów), nawiązywania znajomości z innymi fanami, śledzenia bieżących zmian w serwisie, jak również swoich własnych akcji. Podejmowane przez członków społeczności aktywności takie, jak dodawanie komentarzy do artykułów i profili innych użytkowników, rozwiązywanie ankiet, quizów są punktowane i mogą być wymienione na gadżety do profilu: między innymi pakiety multimedialne, dzięki którym zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać własne filmiki, zdjęcia i muzykę.
Praktycznie każdy element pozwala odwiedzającym podjąć interakcję a wszystkie artykuły wyposażono w syntezator mowy by zagwarantować jak najszerszemu gronu odbiorców dostęp do treści (także osobom starszym, słabiej widzącym).
Na uwagę zasługuje ciekawa interaktywna aplikacja prezentująca drzewo „genealogiczne” serialu czyli koneksje pomiędzy głównymi bohaterami ułatwiające rozeznanie się w ich losach i wzajemnych powiązaniach.
Dla zarejestrowanych użytkowników dostępne będą także różne formy rozrywki, z których główne miejsce zajmuje – bitwa serialowa. Mechanizm bitwy pozwala użytkownikom zebranym w grupy na rzucanie wyzwań, oddawanie i odpieranie ataków. Pojedynki odbywają się na wiedzę o serialu i polegają na rozwiązywaniu quizów wymagających doskonałej znajomości bohaterów i wątków pojawiających się na przestrzeni kilku lat od rozpoczęcia emisji. Nagrodą za wygranie bitwy są odebrane drużynie przeciwnej punkty, które zwycięzcy dzielą między sobą.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.