Wyklejona lustrzaną folią okładka to znak rozpoznawczy drugiego wydania kwartalnika „Machina Design”. Elementy wykonane w technologii hot stampingu pojawią się zarówno na pierwszej stronie okładki , jak na IV okładce w reklamie najnowszej lustrzanki SONY Alfa 350.
Hot stamping, czyli tłoczenie folią na gorąco, jest techniką uszlachetniania druku, która pozwala uzyskać bardzo ciekawe efekty, praktycznie nieosiągalne w inny sposób. Szczególnie interesująca jest możliwość nałożenia na podłoże folii z efektami optycznymi przystosowanej do zadruku i pokrycie jej farbami transparentnymi. Tłoczenie na gorąco i na zimno (hot i cold stamping) jest dość powszechnie wykorzystywane w poligrafii, szczególnie przy produkcji wszelkiego rodzaju opakowań. Jednak z uwagi na skomplikowany proces produkcji i wysokie koszty, nie jest stosowana w reklamie prasowej.
”To trzeba zobaczyć” – mówi Robert Pstrokoński, wiceprezes Media Point Group – odpowiedzialny za innowacje w mediach drukowanych.
Publikując reklamę wykonaną w niestandardowej technologii, „Machina Design” potwierdza, że nie tylko rejestruje i opisuje zjawiska związane z projektowaniem użytkowym, ale sama jest czynnym uczestnikiem rynku designerskiego. Zapowiadał to już pierwszy numer pisma opakowany w specjalnie w tym celu zaprojektowaną i wykonaną kopertę – etui.
Już w pierwszym numerze „Machiny Design” ukazała się reklama, która zdobyła uznanie branży. Reklama Orange zaprojektowana i wyprodukowana przez Media Point Group w technologii druku soczewkowego została uznana za HIT przez Media&Marketing Polska. „Liczymy nieskromnie, że tak będzie również w przypadku obecnej reklamy przygotowanej przez nas dla SONY” – mówi R. Pstrokoński.
Druk soczewkowy to specyficzna technologia tworzenia wydruków, pozwalająca na uzyskanie efektu trójwymiarowości obrazu. Do produkcji używa się specjalnej folii z soczewkami o liniaturach od 35lpi do 150lpi. Folie są idealnie przezroczyste, więc nie pochłaniają zbyt wiele światła, dzięki czemu wydruki są wyraźne i jasne.
Media Point Group była prekursorem zastosowania tej technologii w prasie – w grudniowy 2006 r. magazyn „?dlaczego” ukazał się na rynku z podwójną okładką. Jedną z nich była pierwsza w Polsce trójwymiarowa okładka produkowana właśnie metodą druku soczewkowego.
W MACHINA DESIGN reklamują się między innymi: Orange, Sony, Suzuki Motor Poland, Lancia, Nocca Home, Nike, LG, NTT, Pepsi, Puma, VF Polska Distribution, VAIO/Intel, Domoteka, Eveline i NAVIA.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.