Słyszeliśmy już o różnych koncepcjach dotyczących lodówek w nowoczesnym świecie. Przykładem może być umieszczanie stacji dokującej dla iPhone’a w ich drzwiach albo inteligentna lodówka, która wie czego nie ma w środku i poinformuje nas o tym. Pizza-magnesy to jednak zupełna nowość.
Pizzeria Red Tomato Pizza z Dubaju postanowiła ułatwić swoim klientom zamawianie pizzy za pomocą… magnesu na lodówce. Magnes-przycisk zsynchronizowany jest ze smartfonem i połączony z nim za pomocą Bluetooth. Wystarczy ustawić odpowiednie menu za pomocą programu w telefonie i w przypadku ogromnego apetytu nacisnąć przycisk znajdujący się na lodówce.
Ciekawe czy pomysł podchwycą inne pizzerie i pizza-magnes stanie się powszechnie używanym „przyciskiem alarmowym”?
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.