Mail.ru, największa rosyjska platforma komunikacyjna, chwali się doskonałymi wynikami finansowymi. W pierwszym półroczu firma osiągnęła 85,6 mln dolarów zysku netto, co czyni ją jednym z najważniejszych graczy bardzo konkurencyjnego rosyjskiego rynku.
Serwisy grupy Mail.ru docierają do blisko 80 proc. rosyjskich internautów – jest to piąta pod względem odsłon stron firma internetowa świata i druga europejska pod względem liczby użytkowników. W ramach platformy komunikacyjnej grupy działa klient poczty elektronicznej, komunikatory (Mail.ru Agent i ICQ), serwisy społecznościowe (Odnoklassniki i Moi Mir). Firma posiada również małe udziały w takich projektach jak Facebook, Zynga czy Groupon.
Grupa przedstawiła swoje wyniki finansowe za pierwsze pół roku. Dochód firmy sięgną w tym okresie 228,2 mln dolarów (66,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2010 roku). Zysk netto to zaś 85,6 mln dolarów (115,5 proc. więcej rok do roku). Grupa przewiduje ponad 50 proc. marży zysku operacyjnego (EBITDA) w drugiej połowie roku.
Mocny rozwój w czasie tego okresu potwierdza po raz kolejny strategię grupy w integrowaniu swych usług: klienta e-mail, serwisów społecznościowych, komunikatorów i gier online. W drugim półroczu grupa skupiać będzie swe wysiłki na synergii z integracji kluczowych projektów i rozwoju obecności poprzez ekspansję w Rosji – powiedział Dmitry Grishin, współzałożyciel i szef Mail.Ru.
Więcej informacji znaleźć można w oficjalnym komunikacje (pdf).
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.