Mailingi z efektem w GoldenAd

Opublikowano: 10 grudnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć GoldenAd wprowadziła do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu CPC i CPL.

Mailingi z efektem w GoldenAd 1GoldenAd wprowadza do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca zapłaci nie za liczbę adresów, do których wysłana zostanie reklama, ale za konkretne, wcześniej ustalone akcje. Reklamy mogą być rozliczane w modelu CPC (ang. Cost Per Click), w którym klient płaci tylko w przypadku, gdy odbiorca maila kliknie w reklamę, lub CPL (ang. Cost Per Lead), w którym opłata pobierana po osiągnięciu konkretnego efektu, np. po przejściu na stronę docelową i wypełnieniu formularza, zarejestrowaniu się w bazie klienta, pobraniu katalogu itp.

Obecnie baza mailingowa GoldenAd liczy ponad 12 mln rekordów i jest podzielona na kategorie Kobieta, Mężczyzna, Motoryzacja, Biznes, Technologia, Turystyka oraz B2B.

Dawid ZarazińskiMailingi z efektem w GoldenAd

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.