Sieć GoldenAd wprowadziła do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu CPC i CPL.
GoldenAd wprowadza do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca zapłaci nie za liczbę adresów, do których wysłana zostanie reklama, ale za konkretne, wcześniej ustalone akcje. Reklamy mogą być rozliczane w modelu CPC (ang. Cost Per Click), w którym klient płaci tylko w przypadku, gdy odbiorca maila kliknie w reklamę, lub CPL (ang. Cost Per Lead), w którym opłata pobierana po osiągnięciu konkretnego efektu, np. po przejściu na stronę docelową i wypełnieniu formularza, zarejestrowaniu się w bazie klienta, pobraniu katalogu itp.
Obecnie baza mailingowa GoldenAd liczy ponad 12 mln rekordów i jest podzielona na kategorie Kobieta, Mężczyzna, Motoryzacja, Biznes, Technologia, Turystyka oraz B2B.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.