Mailingi z efektem w GoldenAd

Sieć GoldenAd wprowadziła do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu CPC i CPL.

Mailingi z efektem w GoldenAd 1GoldenAd wprowadza do swojej oferty mailingi reklamowe rozliczane w modelu efektywnościowym. Reklamodawca zapłaci nie za liczbę adresów, do których wysłana zostanie reklama, ale za konkretne, wcześniej ustalone akcje. Reklamy mogą być rozliczane w modelu CPC (ang. Cost Per Click), w którym klient płaci tylko w przypadku, gdy odbiorca maila kliknie w reklamę, lub CPL (ang. Cost Per Lead), w którym opłata pobierana po osiągnięciu konkretnego efektu, np. po przejściu na stronę docelową i wypełnieniu formularza, zarejestrowaniu się w bazie klienta, pobraniu katalogu itp.

Obecnie baza mailingowa GoldenAd liczy ponad 12 mln rekordów i jest podzielona na kategorie Kobieta, Mężczyzna, Motoryzacja, Biznes, Technologia, Turystyka oraz B2B.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top