Netcamp zaprasza na specjalne spotkanie branży internetowej w ramach Europejskiego Tygodnia MŚP, które odbędzie się w piątek 28 maja 2010 r. o godzinie 18:00 w Klubie 13 Muz w Szczecinie.
Na spotkaniu zaprezentuje się nowy startup oferujący przewodnik po wydarzeniach który wykorzystuje system preferencji użytkowników (Arkadiusz Skuza, ToTuTam.pl). Mowa będzie również o wdrażaniu rozwiązań SaaS na przykładzie CDN SimpleStorage i VideoCMS (Piotr Karwatka, Divante). Natomiast Julia Krysztofiak-Szopa z AdTaily.com podsumuje rok działalności Adtaily i podzieli się pierwszymi doświadczeniami po wejściu na globalny rynek.
Po prezentacjach organizatorzy zapraszają na branżowe rozmowy w miłej atmosferze pubu Piwnica Kany. Aby ułatwić networking wśród uczestników i zobaczyć kto się wybiera na Netcampa, warto zapisać się na spotkanie na stronie www.netcamp.net.pl
Europejski Tydzień MŚP 2010 ma na celu promowanie przedsiębiorczości aby coraz więcej młodych ludzi poważnie rozważało prowadzenie własnej działalności jako drogę kariery zawodowej. Zwraca też uwagę na docenienie przedsiębiorców za ich wkład w tworzenie miejsc pracy, innowacyjność i konkurencyjność Europy. Kampania informuje o wsparciu oferowanym mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom przez UE, władze krajowe, regionalne i samorządy lokalne.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.