Marcin Barciński nowym CEO Blomedia

Marcin Barciński został mianowany nowym dyrektorem generalnym sieci blogów profesjonalnych Blomedia. Zastąpił na tym stanowisku Jakuba Zielińskiego, który poświęci się innym projektom prowadzonym przez firmę NextWeb Ventures, właściciela Blomedia. Barciński pracuje w Blomedia od listopada zeszłego roku i do tej pory zajmował w firmie stanowisko dyrektora strategicznego.

Jako nowy CEO sieci blogów profesjonalnych, Marcin Barciński zamierza przede wszystkim skupić się na istotnym zwiększeniu zasięgu serwisów. Planuje on także położyć nacisk na rozwój oferty kompleksowych, długofalowych usług reklamowych w Social Media. Cechą wyróżniającą ofertę Blomedia będzie zwłaszcza współgranie działań prowadzonych na portalach społecznościowych z działaniami na blogach należących do sieci. Pod względem zakresu tematycznego serwisów Barciński planuje dalszą ekspansję w branży nowych technologii i szeroko pojętego lifestyle’u.

Marcin Barciński nowym CEO Blomedia 1– Grupa Blomedia dysponuje ogromnym potencjałem jak na polskie warunki – mówi Marcin Barciński. – Blisko 3 miliony unikalnych użytkowników i kilkadziesiąt milionów odsłon stron miesięcznie – jeśli tę siłę połączyć z zasobami serwisów społecznościowych, zyskujemy ofertę działań reklamowych i wizerunkowych na znacznie większą skalę niż którakolwiek inna firma działająca w branży Social Media.

Marcin Barciński pracuje w branży internetowej od ponad 7 lat. W tym czasie zdobył różnorodne doświadczenie, zarówno w agencjach reklamowych, jak i domach mediowych. Od dwóch lat jego głównym zainteresowaniem jest szeroko pojęta branża Social Media. Przed podjęciem pracy w Blomedia Marcin Barciński był współtwórcą i dyrektorem strategicznym Agencji Społem.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top