Marek Rosłan wzmocnił Dział Strategii Momentum Worldwide

Marek Rosłan objął stanowisko Strategic Research and Analisis Managera w Dziale Strategii Momentum Worldwide. Do jego zadań należy przede wszystkim dalszy rozwój metodologii badawczych będących w ofercie agencji. Będzie się koncentrował na mierzeniu skuteczności działań, analizie zachowan konsumenckich i doborze najefektywniejszych kanałów marketingowych. Marek ma być także odpowiedzialny za popularyzację metodologii mSight, której celem jest poznanie opinii i oczekiwań konsumentów.

Strategic Research and Analisis Manager to kolejne stanowisko w rozbudowanym dziale strategii Momentum Worldwide. Obecnie zespół liczy siedem osób i jest zarządzany przez Annę Pasińską i Ewę Sieńkowską. Zgodnie z zapowiadanym przez Monikę Biedrzycką, dyrektor zarządzającą Momentum Worldwide, kierunkiem rozwoju firmy dział strategii stanowi podstawę współpracy agencji z klientami.

Marek Rosłan przeszedł do Momentum Worldwide z Domu Badawczego Maison, gdzie przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję kierownika badań ilościowych. Zajmował się tam m.in. obsługą projektu badań reputacji PremiumBrand. Wcześniej przez półtora roku pracował w domu mediowym OMG Poland jako badacz, odpowiadając za projekty dla klientów OMG Poland oraz za działania newbusinessowe.

Do tej pory Marek Rosłan zajmował się głównie projektami badan ilościowych (dotyczącymi przede wszystkim komunikacji i skuteczności różnych form perswazji). Ponadto był trenerem szkoleń poświęconych badaniom rynku, prelegentem na Ogólnopolskich Kongresach Badaczy Opinii i Rynku, a także publikował artykuły na łamach magazynów „Brief” i „Marketing w praktyce”. Obecnie kończy studia doktoranckie na Wydziale Psychologii UW.
W czasie wolnym Marek ogląda filmy Woody’ego Allena, fotografuje polskie judaica oraz trenuje aikido. Jest także współautorem bloga http://nogalalki.blox.pl.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top