Marek Żołędziowski, do niedawna CEO Saatchi & Saatchi w Polsce, zostaje prezesem i współudziałowcem Grupy Mothership. Funkcję obejmie w pierwszym kwartale 2008 r.
Marek Żołędziowski (34) ukończył Ekonomię w Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Warszawie oraz podyplomowe studia z zakresu ochrony własności intelektualnej na Wydziale Prawa UW. Od trzynastu lat pracuje w branży reklamowej, jedenaście w agencjach sieciowych – najpierw BBDO, następnie Saatchi & Saatchi. Przez ostatnich 7 lat był prezesem i CEO Saatchi & Saatchi Polska – najmłodszym szefem w światowych strukturach tej agencji. Od 2005 roku był członkiem zarządu Europe Middle East & Africa Saatchi & Saatchi. Od 2006 roku wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Członek Klubu Dyrektorów Kreatywnych; zdobył wiele nagrody i wyróżnień.
– Wraz z dołączeniem Marka rozpoczniemy nowy etap w budowie Grupy Mothership – mówi Filip Friedmann. Zyskujemy człowieka, który nie tylko wie jak zarządzać i efektywnie prowadzić biznes reklamowy, ale czuje specyfikę branży, rozumie współczesne wymogi rynku i ewoluujące oczekiwania klientów. Dobrze współdziałać z kimś, dla kogo komunikacja marketingowa to nie tylko sposób na biznes, ale i hobby – dodaje Friedmann.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.