Marek Żołędziowski w Mothership

Opublikowano: 17 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Marek Żołędziowski, do niedawna CEO Saatchi & Saatchi w Polsce, zostaje prezesem i współudziałowcem Grupy Mothership. Funkcję obejmie w pierwszym kwartale 2008 r.
Marek Żołędziowski (34) ukończył Ekonomię w Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Warszawie oraz podyplomowe studia z zakresu ochrony własności intelektualnej na Wydziale Prawa UW. Od trzynastu lat pracuje w branży reklamowej, jedenaście w agencjach sieciowych – najpierw BBDO, następnie Saatchi & Saatchi. Przez ostatnich 7 lat był prezesem i CEO Saatchi & Saatchi Polska – najmłodszym szefem w światowych strukturach tej agencji. Od 2005 roku był członkiem zarządu Europe Middle East & Africa Saatchi & Saatchi. Od 2006 roku wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Członek Klubu Dyrektorów Kreatywnych; zdobył wiele nagrody i wyróżnień.

– Wraz z dołączeniem Marka rozpoczniemy nowy etap w budowie Grupy Mothership – mówi Filip Friedmann. Zyskujemy człowieka, który nie tylko wie jak zarządzać i efektywnie prowadzić biznes reklamowy, ale czuje specyfikę branży, rozumie współczesne wymogi rynku i ewoluujące oczekiwania klientów. Dobrze współdziałać z kimś, dla kogo komunikacja marketingowa to nie tylko sposób na biznes, ale i hobby – dodaje Friedmann.

Hanna LaskowskaMarek Żołędziowski w Mothership

Podziel się!

O autorze

hania