Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego

Uczelnia Łazarskiego uruchamia nową specjalność na studiach I stopnia – marketing interaktywny. Program studiów został przygotowany wspólnie z ekspertami firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB. Pierwszą odsłoną współpracy będzie miesięczny kurs z zakresu marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia br.

Współpraca pomiędzy Uczelnią Łazarskiego a IAB rozpocznie się od przeprowadzenia oddzielnego kursu z zakresu marketingu interaktywnego. W najbliższym roku akademickim Uczelnia wprowadza do swojej oferty specjalność, pozwalającą na zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania projektami marketingowymi w Internecie, obsługi Social Media i szeroko rozumianej komunikacji interaktywnej. Wszystkie zajęcia specjalizacyjne będą odbywały się w formie konwersatoriów i warsztatów, z wykorzystaniem case studies oraz w formie pracy zespołowej, w warunkach jak najbardziej zbliżonych do realnych sytuacji biznesowych.

Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego 1Wzrost zapotrzebowania rynku na ekspertów z zakresu marketingu interaktywnego sprawił, że postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce uruchomić tego typu specjalność – tłumaczy Agata Jankowska, Koordynator Projektów na Uczelni Łazarskiego – Szeroko pojęty e-biznes jest dynamicznie rozwijającą się branżą. Właśnie dlatego chcemy zaoferować możliwość zyskania zawodowych kwalifikacji osobom, które fascynują się nowymi kanałami komunikacji i zamierzają podjąć pracę w sektorze usług internetowych – podkreśla Agata Jankowska.

Już w sierpniu, w ramach współpracy Uczelni z Związkiem Pracodawców Branży Internetowej, zostanie wdrożony pilotażowy, miesięczny kurs marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy interesują się tematyką e-biznesu. Zajęcia będą obejmowały 36 godzin spotkań z ekspertami zajmującymi się na co dzień różnymi obszarami e-marketingu i e-PR.

Specjalność Marketing Interaktywny jest dedykowana osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w Internecie, aktywnym użytkownikom kanałów Social Media oraz osobom, które chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak Smartfony czy Tablety. Absolwenci specjalności znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej. Zajęcia podczas kursu oraz w ramach studiów będą prowadzone przez specjalistów z największych agencji interaktywnych, takich jak Agora SA, Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Ad.net, ARBOmedia, Internetowy Dom Mediowy Net S.A., TVP.pl, Redefine Sp. z o.o., Axel Springer Polska Sp. z o.o., Naszaklasa.pl, Grupa Wydawnicza Polskapresse oraz wielu innych.

www.rekrutacja.lazarski.pl

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry