Uczelnia Łazarskiego uruchamia nową specjalność na studiach I stopnia – marketing interaktywny. Program studiów został przygotowany wspólnie z ekspertami firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB. Pierwszą odsłoną współpracy będzie miesięczny kurs z zakresu marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia br.
Współpraca pomiędzy Uczelnią Łazarskiego a IAB rozpocznie się od przeprowadzenia oddzielnego kursu z zakresu marketingu interaktywnego. W najbliższym roku akademickim Uczelnia wprowadza do swojej oferty specjalność, pozwalającą na zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania projektami marketingowymi w Internecie, obsługi Social Media i szeroko rozumianej komunikacji interaktywnej. Wszystkie zajęcia specjalizacyjne będą odbywały się w formie konwersatoriów i warsztatów, z wykorzystaniem case studies oraz w formie pracy zespołowej, w warunkach jak najbardziej zbliżonych do realnych sytuacji biznesowych.
Wzrost zapotrzebowania rynku na ekspertów z zakresu marketingu interaktywnego sprawił, że postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce uruchomić tego typu specjalność – tłumaczy Agata Jankowska, Koordynator Projektów na Uczelni Łazarskiego – Szeroko pojęty e-biznes jest dynamicznie rozwijającą się branżą. Właśnie dlatego chcemy zaoferować możliwość zyskania zawodowych kwalifikacji osobom, które fascynują się nowymi kanałami komunikacji i zamierzają podjąć pracę w sektorze usług internetowych – podkreśla Agata Jankowska.
Już w sierpniu, w ramach współpracy Uczelni z Związkiem Pracodawców Branży Internetowej, zostanie wdrożony pilotażowy, miesięczny kurs marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy interesują się tematyką e-biznesu. Zajęcia będą obejmowały 36 godzin spotkań z ekspertami zajmującymi się na co dzień różnymi obszarami e-marketingu i e-PR.
Specjalność Marketing Interaktywny jest dedykowana osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w Internecie, aktywnym użytkownikom kanałów Social Media oraz osobom, które chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak Smartfony czy Tablety. Absolwenci specjalności znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej. Zajęcia podczas kursu oraz w ramach studiów będą prowadzone przez specjalistów z największych agencji interaktywnych, takich jak Agora SA, Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Ad.net, ARBOmedia, Internetowy Dom Mediowy Net S.A., TVP.pl, Redefine Sp. z o.o., Axel Springer Polska Sp. z o.o., Naszaklasa.pl, Grupa Wydawnicza Polskapresse oraz wielu innych.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.