Uczelnia Łazarskiego uruchamia nową specjalność na studiach I stopnia – marketing interaktywny. Program studiów został przygotowany wspólnie z ekspertami firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB. Pierwszą odsłoną współpracy będzie miesięczny kurs z zakresu marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia br.
Współpraca pomiędzy Uczelnią Łazarskiego a IAB rozpocznie się od przeprowadzenia oddzielnego kursu z zakresu marketingu interaktywnego. W najbliższym roku akademickim Uczelnia wprowadza do swojej oferty specjalność, pozwalającą na zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania projektami marketingowymi w Internecie, obsługi Social Media i szeroko rozumianej komunikacji interaktywnej. Wszystkie zajęcia specjalizacyjne będą odbywały się w formie konwersatoriów i warsztatów, z wykorzystaniem case studies oraz w formie pracy zespołowej, w warunkach jak najbardziej zbliżonych do realnych sytuacji biznesowych.
Wzrost zapotrzebowania rynku na ekspertów z zakresu marketingu interaktywnego sprawił, że postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce uruchomić tego typu specjalność – tłumaczy Agata Jankowska, Koordynator Projektów na Uczelni Łazarskiego – Szeroko pojęty e-biznes jest dynamicznie rozwijającą się branżą. Właśnie dlatego chcemy zaoferować możliwość zyskania zawodowych kwalifikacji osobom, które fascynują się nowymi kanałami komunikacji i zamierzają podjąć pracę w sektorze usług internetowych – podkreśla Agata Jankowska.
Już w sierpniu, w ramach współpracy Uczelni z Związkiem Pracodawców Branży Internetowej, zostanie wdrożony pilotażowy, miesięczny kurs marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy interesują się tematyką e-biznesu. Zajęcia będą obejmowały 36 godzin spotkań z ekspertami zajmującymi się na co dzień różnymi obszarami e-marketingu i e-PR.
Specjalność Marketing Interaktywny jest dedykowana osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w Internecie, aktywnym użytkownikom kanałów Social Media oraz osobom, które chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak Smartfony czy Tablety. Absolwenci specjalności znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej. Zajęcia podczas kursu oraz w ramach studiów będą prowadzone przez specjalistów z największych agencji interaktywnych, takich jak Agora SA, Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Ad.net, ARBOmedia, Internetowy Dom Mediowy Net S.A., TVP.pl, Redefine Sp. z o.o., Axel Springer Polska Sp. z o.o., Naszaklasa.pl, Grupa Wydawnicza Polskapresse oraz wielu innych.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.