W styczniu mija pięć lat od uruchomienia serwisu branżowego Marketing przy Kawie. Jego celem jest przedstawianie nowych i nowatorskich pomysłów z zakresu marketingu i reklamy oraz śledzenie aktualnych trendów w tych dziedzinach w Polsce i za granicą.
Od stycznia 2003 roku ukazało się 228 wydań, zawierających w sumie prawie 1400 artykułów w dziale Inspiracje i 700 w dziale Tematy.
Sukces „Marketingu przy Kawie” to dowód siły marketingu szeptanego – mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny serwisu. – To głównie dzięki poleceniom zdobywamy nowych Czytelników. Doceniają nas za autorską zawartość oraz artykuły poradnicze, szczególnie z zakresu marketingu bezpośredniego. Polecają nas wykładowcy swoim studentom i managerowie swoim współpracownikom. Dane mi było kiedyś usłyszeć od przedstawiciela firmy BTL: „Gdy mamy nowego pracownika, sadzamy go przed komputerem i każemy czytać wasze teksty z działu Programy Lojalnościowe. Tam jest wszystko, co najważniejsze na ten temat”.
„Marketing przy Kawie” zdobył wyróżnienie w konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang w 2004 roku. W 2005 roku był organizatorem konkursu na Marketingowego Wizjonera Roku, a na początku 2007 roku miał swój udział w tworzeniu koncepcji nowego czasopisma marketingowego „Marketing & more” oraz przygotowaniu i promocji jego pierwszych wydań.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!