W styczniu mija pięć lat od uruchomienia serwisu branżowego Marketing przy Kawie. Jego celem jest przedstawianie nowych i nowatorskich pomysłów z zakresu marketingu i reklamy oraz śledzenie aktualnych trendów w tych dziedzinach w Polsce i za granicą.
Od stycznia 2003 roku ukazało się 228 wydań, zawierających w sumie prawie 1400 artykułów w dziale Inspiracje i 700 w dziale Tematy.
Sukces „Marketingu przy Kawie” to dowód siły marketingu szeptanego – mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny serwisu. – To głównie dzięki poleceniom zdobywamy nowych Czytelników. Doceniają nas za autorską zawartość oraz artykuły poradnicze, szczególnie z zakresu marketingu bezpośredniego. Polecają nas wykładowcy swoim studentom i managerowie swoim współpracownikom. Dane mi było kiedyś usłyszeć od przedstawiciela firmy BTL: „Gdy mamy nowego pracownika, sadzamy go przed komputerem i każemy czytać wasze teksty z działu Programy Lojalnościowe. Tam jest wszystko, co najważniejsze na ten temat”.
„Marketing przy Kawie” zdobył wyróżnienie w konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang w 2004 roku. W 2005 roku był organizatorem konkursu na Marketingowego Wizjonera Roku, a na początku 2007 roku miał swój udział w tworzeniu koncepcji nowego czasopisma marketingowego „Marketing & more” oraz przygotowaniu i promocji jego pierwszych wydań.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.