Marketing przy Kawie ma pięć lat

Opublikowano: 21 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W styczniu mija pięć lat od uruchomienia serwisu branżowego Marketing przy Kawie. Jego celem jest przedstawianie nowych i nowatorskich pomysłów z zakresu marketingu i reklamy oraz śledzenie aktualnych trendów w tych dziedzinach w Polsce i za granicą.

Od stycznia 2003 roku ukazało się 228 wydań, zawierających w sumie prawie 1400 artykułów w dziale Inspiracje i 700 w dziale Tematy.

Sukces „Marketingu przy Kawie” to dowód siły marketingu szeptanego – mówi Jacek Szlak, redaktor naczelny serwisu. – To głównie dzięki poleceniom zdobywamy nowych Czytelników. Doceniają nas za autorską zawartość oraz artykuły poradnicze, szczególnie z zakresu marketingu bezpośredniego. Polecają nas wykładowcy swoim studentom i managerowie swoim współpracownikom. Dane mi było kiedyś usłyszeć od przedstawiciela firmy BTL: „Gdy mamy nowego pracownika, sadzamy go przed komputerem i każemy czytać wasze teksty z działu Programy Lojalnościowe. Tam jest wszystko, co najważniejsze na ten temat”.

„Marketing przy Kawie” zdobył wyróżnienie w konkursie marketingu bezpośredniego Boomerang w 2004 roku. W 2005 roku był organizatorem konkursu na Marketingowego Wizjonera Roku, a na początku 2007 roku miał swój udział w tworzeniu koncepcji nowego czasopisma marketingowego „Marketing & more” oraz przygotowaniu i promocji jego pierwszych wydań.

Hanna LaskowskaMarketing przy Kawie ma pięć lat

Podziel się!

O autorze

hania