Kampania reklamowa „Mastercook indukcja – Grzanie zimne w dotyku” ruszyła w kinach na terenie całej Polski. Od 2 do 29 listopada 15 kin z 8 miast na 169 ekranach będzie wyświetlało znany już z telewizji spot wzmacniający wizerunek marki i informujący o zaletach płyt indukcyjnych Mastercook. Jego szacowana i gwarantowana oglądalność wyniesie 585 430 widzów.
Kampania kinowa jest kontynuacją prowadzonych od 10 września działań reklamowych. Wykorzystany w niej zostanie przygotowany na potrzeby kampanii telewizyjnej 15 sekundowy spot, który w pełni oddaje zalety płyty indukcyjnej, a także podkreśla jej wyjątkowe cechy: bezpieczeństwo, komfort użytkowania i oszczędność czasu potrzebnego do przyrządzenia posiłków. Celem prowadzonych działań reklamowych jest budowanie świadomości marki Mastercook jako marki oferującej najbardziej innowacyjne rozwiązania w dziedzinie sprzętu gospodarstwa domowego a także zapoznanie z korzyściami jakie niosą płyty indukcyjne marki Mastercook dla Klienta.
Kina sieci Ciemna City biorące udział w kampanii "Mastercook indukcja – Grzanie zimne w dotyku" znajdują się w popularnych galeriach handlowych na terenie których zlokalizowane są sklepy RTV/AGD. Obecność tychże sklepów stanowiła klucz doboru kin uczestniczących w kampanii. Akcja wzmocniona zostanie samplingiem na terenie kin oraz ekspozycją ulotek w kasach kinowych na specjalnie przygotowanych dyspenserach. Dodatkowo przez 4 tygodnie na stronie www.cinema-city.pl eksponowany będzie banner "Mastercook – Marzenia do spełnienia”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.