Mastercook – kampania w kinach

Opublikowano: 19 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Kampania reklamowa „Mastercook indukcja – Grzanie zimne w dotyku” ruszyła w kinach na terenie całej Polski. Od 2 do 29 listopada 15 kin z 8 miast na 169 ekranach będzie wyświetlało znany już z telewizji spot wzmacniający wizerunek marki i informujący o zaletach płyt indukcyjnych Mastercook. Jego szacowana i gwarantowana oglądalność wyniesie 585 430 widzów.
Kampania kinowa jest kontynuacją prowadzonych od 10 września działań reklamowych. Wykorzystany w niej zostanie przygotowany na potrzeby kampanii telewizyjnej 15 sekundowy spot, który w pełni oddaje zalety płyty indukcyjnej, a także podkreśla jej wyjątkowe cechy: bezpieczeństwo, komfort użytkowania i oszczędność czasu potrzebnego do przyrządzenia posiłków. Celem prowadzonych działań reklamowych jest budowanie świadomości marki Mastercook jako marki oferującej najbardziej innowacyjne rozwiązania w dziedzinie sprzętu gospodarstwa domowego a także zapoznanie z korzyściami jakie niosą płyty indukcyjne marki Mastercook dla Klienta.

Kina sieci Ciemna City biorące udział w kampanii "Mastercook indukcja – Grzanie zimne w dotyku" znajdują się w popularnych galeriach handlowych na terenie których zlokalizowane są sklepy RTV/AGD. Obecność tychże sklepów stanowiła klucz doboru kin uczestniczących w kampanii. Akcja wzmocniona zostanie samplingiem na terenie kin oraz ekspozycją ulotek w kasach kinowych na specjalnie przygotowanych dyspenserach. Dodatkowo przez 4 tygodnie na stronie www.cinema-city.pl eksponowany będzie banner "Mastercook – Marzenia do spełnienia”.

Hanna LaskowskaMastercook – kampania w kinach

Podziel się!

O autorze

hania