Mateusz Osiecki obejmuje stanowisko Country Managera na Polskę w firmie PrestaShop, najpopularniejszej platformie e-commerce w Polsce. Jego misją będzie rozszerzenie działalności na lokalnym rynku zgodnie z wizją przedsiębiorstwa, by stać się wiodącą platformą e-commerce dla rozwoju biznesu na całym świecie.
Mateusz Osiecki to ekspert w zakresie budowania strategicznych partnerstw w branży technologicznej, zarządzania sprzedażą i rozwoju biznesu międzynarodowego. Jest absolwentem Royal Holloway i King’s College. Przez ostatnie sześć lat zdobywał doświadczenie w budowaniu strategii ekspansji międzynarodowej i rozwoju biznesu Profitroom (wiodący dostawca SaaS dla sektora hotelarskiego w CEE) oraz agencji marketingu online należących do portfolio Bauer Media Group.
Bardzo się cieszę z dołączenia do PrestaShop jako Country Manager. Już teraz mamy wiodącą pozycję w Polsce pod względem liczby sklepów korzystających z naszej platformy. Otwarty charakter oprogramowania sprawia, że korzystamy z wkładu tysięcy członków społeczności. Dzięki temu rozwiązanie staje się coraz bardziej przyjazne dla właścicieli sklepów, niezależnie od wielkości ich biznesu. Doświadczenie PrestaShop w tworzeniu dodatków służących skalowaniu biznesu, sprawia że mamy doskonałe narzędzie, by nadal być liderem w Polsce. Dodatkowo, wierzę, że połączenie sił z MBE Worldwide umocni naszą pozycję na rynku e-commerce – powiedział Mateusz Osiecki.
Polska − kluczowy rynek dla PrestaShop
PrestaShop pozwala właścicielom sklepów korzystać z platformy w dowolnym miejscu na świecie. Rozwiązanie jest w pełni konfigurowalne i adaptowalne do każdego rynku. W 2020 roku, ponad 300 000 sprzedawców wygenerowało ponad 22 miliardy euro sprzedając poprzez platformę i usługi e-commerce PrestaShop.
Obecnie jako część MBE, PrestaShop będzie silnie wzmacniać swój potencjał wzrostu w kluczowych lokalizacjach. Wspólna baza obu firm obejmuje ponad 600 000 klientów w Europie (przede wszystkim we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Wielka Brytanii i Polsce) oraz ponad milion na całym świecie.
Udział PrestaShop w polskim rynku e-commerce systematycznie wzrasta od 2019 roku. Jest to obecnie nasz czwarty rynek pod względem liczby sklepów. Wartość rynku e-commerce B2C w Polsce wyniosła w 2020 roku prawie 22 miliardy euro. Pandemia COVID-19 bardzo pobudziła branżę (11 800 sklepów otwartych w 2020 roku). Dziś aż 72% polskich konsumentów kupuje przez Internet*. – wskazuje Luca Mastroianni, VP International w firmie PrestaShop.
* źródło: International Trade Administration; Europe Ecommerce Report 2021.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.