Matrix.pl podpisał umowę na rozszerzenie zakresu rozwiązań finansowania handlu dla Banku BPH. Od stycznia 2006 r. Departament Produktów Finansowania Handlu Banku BPH korzysta z przygotowanej przez Matrix.pl platformy TrafingPro. Dodatkowe rozwiązania wzbogacą system TrafingPro o dwie nowe usługi: kredyt dyskontowy i TransKredyt. Wdrożenie zakończy się w grudniu 2006 roku.
„W ramach umowy rozbudowujemy najbardziej istotne dla Klientów Banku elementy systemu obsługi programów finansowania opartego o wykup wierzytelności. Wzbogacenie platformy TrafingPro, przeznaczonej dla klientów korporacyjnych, dotyczy przede wszystkim finansowania handlu realizowanego poprzez weksle (kredyt dyskontowy) oraz udzielania kredytu operacyjnego zabezpieczonego cesją wierzytelności (TransKredyt). Wprowadzamy także moduł powiadomień e-mail i rozbudowujemy mechanizmy archiwizacyjne” – mówi Bogumił Kamiński, Dyrektor Działu Rozwoju Rozwiązań Finansowych i Ubezpieczeniowych Matrix.pl.
Wprowadzenie powyższych udogodnień usprawni oraz uzupełni zapoczątkowane w pierwszej wersji systemu funkcjonalności komunikacji Banku ze swoimi klientami. Wszystkie dane archiwalne przechowywane w systemie będą dostępne dla pracowników Banku on-line, na żądanie bez niepotrzebnego obciążania bieżących, przetwarzanych w systemie informacji. Gwarantuje to wysoką wydajność platformy przy bieżącej obsłudze produktów finansowania handlu.
”Dzięki rozwiązaniom wdrożonym wspólnie z Matrix.pl możemy bliżej przyjrzeć się potrzebom użytkowników i oferować atrakcyjne, dedykowane produkty nowoczesnej bankowości. Dopiero teraz naprawdę widać, jak bardzo można usprawnić pracę za pomocą tego typu rozwiązań. Dlatego zdecydowaliśmy się rozwinąć wybrane elementy platformy dedykowanej klientom korporacyjnym. Zagwarantuje to nam uzyskanie jeszcze wyższej jakości usług dostarczanych klientom Banku” – mówi Sylwester Stasiak, Dyrektor Departamentu Produktów Finansowania Handlu Banku BPH.
MATRIX.PL posiada doświadczenie w zakresie tworzenia i wdrażania rozwiązań informatycznych dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Usługi firmy adresowane są do instytucji finansowych takich jak: banki operacyjne (depozytowe, depozytowo-kredytowe, uniwersalne), banki specjalne (inwestycyjne, hipoteczne i towarzystwa kredytowe), firmy leasingowe, towarzystwa ubezpieczeń na życie, towarzystwa ubezpieczeń majątkowych, Powszechne Towarzystwa Emerytalne oraz Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.