Od 24 do 28 marca w warszawskich liceach portal Nauka.pl przeprowadzi akcję bezpłatnej dystrybucji płyt CD z materiałami dla maturzystów. Każda płyta będzie zawierała ponad 3 tysiące prac i tekstów z przedmiotów maturalnych oraz kilkadziesiąt artykułów opisujących techniki efektywnej nauki, walki ze stresem a także porady pomagające w wyborze studiów.
„Najbardziej cieszy nas, że maturzyści dostaną naszą płytę za darmo. Tym bardziej, że ostatnio pojawił się szereg „cudownych”, płatnych produktów dystrybuowanych przez Internet z „gwarancją” zdanej matury. To żerowanie na emocjach maturzystów i wykorzystywanie stresu egzaminacyjnego. Martwi nas, że w ten sposób postępuje wiele wydawnictw i portali o charakterze edukacyjnym. Jeżeli rzeczywiście chcą one pomóc swoim użytkownikom, a nie tylko na nich zarobić, to powinny się lepiej postarać” – mówią Jerzy Michalski i Jakub Kucharski, twórcy serwisu Nauka.pl
Mimo, że płyta rozdawana będzie tylko w Warszawie, materiały na niej zawarte można przeglądać na stronach Nauka.pl. Kilkaset egzemplarzy zostanie także rozesłana pocztą do użytkowników portalu.
Autorzy zapewniają, że dołożą wszelkich starań, aby przyszłoroczna edycja „Matury 2004″objęła swoim zasięgiem całą Polskę. „To bardzo szczytny cel, dlatego wierzymy, że uda się znaleźć sponsorów” – przekonuje Jakub Kucharski
Głównym sponsorem tegorocznego wydania jest IDEA POP. Akcję wspiera także producent Lecytyny E – firma KRKA. Za sprawną dystrybucję odpowiedzialne jest Centrum Promocji Młodzieżowej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.