mBank zajął pierwsze miejsce wśród czołowych banków detalicznych (oferujących usługi e-bankowości), audytowanych na potrzeby rankingu tygodnika „Newsweek Polska” przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC.
W badaniu oceniano przede wszystkim poziom obsługi Klientów oraz zakres i standard usług. W wypadku banków internetowych liczyła się jakość kontaktu z bankiem za pośrednictwem serwisu transakcyjnego w internecie oraz centrum telefonicznego. Dzięki zastosowaniu metody tajemniczego klienta (mystery shopper), w ramach której pracownicy instytutu badawczego wcielali się w rolę klientów, banki zostały sprawdzone w praktyce i ocenione z perspektywy konsumentów.
Jednocześnie w rankingu „Newsweeka” w kategorii bankowości tradycyjnej pierwsze miejsce w 2011 r. zajął MultiBank – będący podobnie jak mBank częścią BRE Banku.
Przy rosnącym ubankowieniu Polaków i coraz bardziej konkurencyjnym rynku, to jakość obsługi staje się kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Nasi klienci doceniają to, że w sposób ciągły pracujemy nad poziomem obsługi. Dzięki temu, nie tylko chcą być z nami na długo, ale także bardzo często polecają nas swoim znajomym – mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku. – Pozycja w prestiżowym rankingu „Newsweeka” jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Potwierdza słuszność przyjętej strategii i zasady „myślenia Klientem”. Najwyższa jakość obsługi i doskonałe zrozumienie potrzeb Klienta to moim zdaniem przyszłość nowoczesnej bankowości – dodaje prezes BRE Banku.
Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” według informacji tygodnika został istotnie odświeżony i wzbogacony. Nie zmieniły się jednak jego reguły.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.