mBank uruchomił pierwszy w Polsce, internetowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych.
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych to usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy funduszy inwestycyjnych różnych TFI. Klienci mBanku (posiadacze eKONTA), po aktywowaniu usługi mogą przez Internet lub za pośrednictwem mLinii nabyć jednostki funduszy lub umorzyć je i zamienić na gotówkę. Zgodnie ze strategią oferowania najlepszych warunków Klientom za transakcje nabycia i umorzenia jednostek nie jest pobierana prowizja!
Supermarket Funduszy Inwestycyjnych jest nierozłącznie związany z rachunkiem eKONTO, z którego pobierane są automatycznie środki na zakup jednostek. Na eKONTO powracają też środki po umorzeniu jednostek. Ułatwia to wykonywanie transakcji, które są realizowane on-line w jednym miejscu, szybko i bezpiecznie. Dodatkowo środki finansowe, zdeponowane na eKONCIE są wysoko oprocentowane.
Do głównych zalet Supermarketu należą m.in.:
minimalny poziom opłat i prowizji, programowa rezygnacja z opłat ponoszonych przez Klientów przy nabyciu i umorzeniu jednostek,
przejrzysty i pełny zakres informacji dotyczących inwestowania w jednostki funduszy,
specjalny serwis www zwierający codzienne, aktualne ceny jednostek
http://www.fundusze.mbank.com.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.