mBank – detaliczne ramię BRE Banku SA, uruchomił trzecią edycję konkursu „Pustelnik Trophy III”.
Nagrodą główną w promocji jest udział w wyprawie Tajemnicze Królestwa Tybetu z Piotrem Pustelnikiem – podróżnikiem, himalaistą, zdobywcą jedenastu ośmiotysięczników.
Konkurs Pustelnik Trophy III organizowany jest w ramach programu Members get Members, którego głównym założeniem jest pozyskiwanie nowych Klientów mBanku, dzięki aktywności dotychczasowych. W roku ubiegłym program ten objął dwa czteromiesięczne konkursy:
– mBank Pustelnik Trophy – przyciągnął 6 tys. uczestników, którzy pozyskali 8 tys. nowych Klientów,
– mBank Pustelnik Trophy II – przyciągnął 7 tys. uczestników, którzy pozyskali 25 tys. nowych Klientów.
Najnowsza promocja adresowana jest do Klientów mBanku, którzy w okresie od 1 marca do 30 czerwca br. będą pozyskiwać nowych użytkowników. To kolejna okazja do współpracy mBanku z najbardziej aktywnymi Klientami, którzy polecając swój bank mają możliwość zdobycia niepowtarzalnych nagród (udział w wyprawie w intrygujące miejsca na Ziemi oraz akcesoria sportowe, trekkingowe i komputerowe).
http://www.mbank.com.pl/pustelnik3/#
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!