Media Contacts dla PKP Intercity

Opublikowano: 28 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja nowych mediów Media Contacts realizuje kampanią internetową PKP Intercity pod hasłem „Kolej na Polskę”.
Projekt ma na celu zachęcenie do podróżowania pociągami Spółki PKP Intercity. Kampania przewidziana jest na 6 miesięcy i kierowana do aktywnych osób powyżej 25 roku życia, mieszkańców większych miast.

Działania reklamowe prowadzone są na największych polskich portalach, forach związanych z turystyką oraz z wykorzystaniem wyszukiwarek. Komunikacja odbywa się w otoczeniu społecznościowym – w tym celu utworzono w połowie 2007 roku specjalny serwis PKP Intercity promujący Polskę jako interesujący cel podróży, miejsce o dużym potencjale i pięknych krajobrazach. W ramach serwisu prowadzony jest konkurs z nagrodami na najciekawsze zdjęcia nadesłane przez użytkowników.

Hanna LaskowskaMedia Contacts dla PKP Intercity

Podziel się!

O autorze

hania