Media Markt podgląda ukrytą kamerą

Opublikowano: 2 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

W niedzielę 7 października ruszy ogólnopolska reklama telewizyjna sieci Media Markt. Kampania będzie się wyróżniać dzięki wprowadzeniu do niej ukrytej kamery. W realizację nagrań wplecione zostały autentyczne i spontaniczne reakcje ludzi na główny motyw kampanii: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki”.
Filmy reklamowe emitowane w telewizji i Internecie powstały w oparciu o nagrania z ukrytej kamery. Głównym bohaterem każdej z reklam jest aktor, który swoim zachowaniem prowokuje przypadkowych ludzi do spontanicznych reakcji. Fakt, że usiłuje on wykonywać czynności zawodowe np. lekarza lub fryzjera, mając ręce zajęte wypełnionymi po brzegi torbami z logo Media Markt, jest źródłem zabawnych sytuacji. Twórcy reklamy zapewniają, że ukryta kamera zarejestrowała całkowicie szczere reakcje, zachowania i mimikę wybranych osób, które w chwili nagrania spotu stały się jego bohaterami.

Media Markt podgląda ukrytą kamerą  1

Kontynuacja kampanii zatytułowanej: „Takiej okazji nie wypuszcza się z ręki” przebiegała pod autorskim nadzorem agencji reklamowej z Wiednia – Demner, Merlicek & Bergmann.
 
Kampania TV uzupełniona będzie o Internet (np. serwis You Tube), billboardy i spoty radiowe.

Hanna LaskowskaMedia Markt podgląda ukrytą kamerą

Podziel się!

O autorze

hania