Mediaedge:cia dla Sony Ericsson

Opublikowano: 20 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

MEC Interaction razem z MEC Access – wyspecjalizowane komórki Mediaedge:cia (internetowa i akcji specjalnych) realizują nową kampanię z odziałem Joanny Horodyńskiej dla Sony Ericsson.

Pomysł celebrity wspierającej komunikację reklamową telefonu K850i (należący do rodziny telefonów Cybershot) powstał wspólnie z klientem. MEC Interaction i MEC Access zarekomendowały nawiązanie współpracy z Joanną Horodyńską, znaną ikoną stylu.

"Chcieliśmy dotrzeć w oryginalny, ale nie ostentacyjny sposób do grupy osób, dla której lifestyle, jakość, trendy, plotki są bardzo istotne. Stąd wlaśnie pomysł zaproponowania wspołpracy Joannie Horodyńskiej – utożsamianej z dobrym gustem, ciekawym stylem życia, pewną bezpretensjonalną ekskluzywnością, byciem na czasie i orientującej się w trendach." – komentuje Karolina Doberska, szefowa MEC Access.

Joanna Horodyńska prowadzi bloga internetowego (http://joannahorodynska.blox.pl/html), w którym pisze o stylu życia i zamieszcza wykonane telefonem Sony Ericsson K850i zdjęcia dokumentujące ciekawe wydarzenia i trendy modowe.

Kampania ruszyła 17 marca i potrwa 3 miesiące. W przygotowanie i koordynację dzialań od strony kreatywnej jest zaangażowana również agencja IQ Marketing.

Hanna LaskowskaMediaedge:cia dla Sony Ericsson

Podziel się!

O autorze

hania