Od poniedziałku 15. listopada będzie go można nie tylko przeczytać, ale i zobaczyć – rusza bowiem specjalna część serwisu, w której prezentowane będą w formie video wywiady, relacje z ważnych wydarzeń, a także cotygodniowe podsumowania tego, co zdarzyło się na rynku. To nowa jakość w polskim Internecie!
Kamera MediaLink.pl będzie obecna wszędzie tam, gdzie będzie działo się coś ważnego dla polskiego rynku mediów, reklamy, marketingu, public relations i e-commerce. Reporterzy serwisu będą rozmawiać z ludźmi, którzy stoją za sterami największych polskich firm i decydują o kształcie rynku.
Wszystko to znajdzie się w nowym dziale MediaLink.pl – Multimedia. Będą tam zarówno pojedyńcze reportaże, jak i stałe pozycje programowe, które pojawiać się będą cyklicznie – raz w tygodniu, raz w miesiącu.
Nowy, bardziej multimedialny MediaLink.pl, będzie promowany pod hasłem 'Zobacz media’. To, co będzie można zobaczyć w pierwszym odcinku, już teraz można zobaczyć w krótkim zwiastunie dostępnym na stronie
http://www.medialink.pl/multimedia
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.