Megafoni, narzędzie do promocji na Facebooku, dzięki wdrożeniu technologii Facebook Open Graph zwiększa widoczność kampanii o 100 proc.
Open Graph jest technologią, która umożliwia automatyczne dzielenie się aktywnością na profilu użytkownika w serwisie Facebook. W przypadku Megafoni wysłanie zgłoszenia konkursowego, oddanie głosu lub skomentowanie zgłoszenia powoduje natychmiastowe publikowanie naturalnie brzmiących komunikatów wyświetlanych w Tickerze (oknie aktywności znajomych), profilu Timeline użytkownika oraz na tablicach jego znajomych.
Integrując technologię Open Graph w aktywnych Megafoni Promocjach w ciągu jednego dnia odnotowaliśmy o 100% większą liczbę udostępnień Megafoni Promocji na Facebooku z 50% skutecznością kliknięć! W okresie świąteczno-noworocznym zaowocowało to ponad 1 mln odsłon opublikowanych czynności na Facebooku! – powiedział Dominik Dryja, CEO Megafoni.pl.
Integracja dostępna jest bezpłatnie dla firm oraz agencji reklamowych posiadających bezpłatne konto Megafoni, w każdym organizowanym konkursie Megafoni oraz na życzenie w konkursach organizowanych pod własną marką organizatora.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.