Merlin.pl zapowiada „e-bookową rewolucję”

Opublikowano: 25 października 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rewolucyjnym nazywa swój nowy projekt Merlin.pl. Merbook to nie tylko nadchodzący czytnik, ale także ciekawa usługa.

merlinMerlin.pl swój pomysł na sprzedaż książek przedstawił w Krakowie, na specjalnym spotkaniu dla wydawców z całej Polski.

W Polsce na razie 98 proc. rynku to książki drukowane, jednak wdrożenie w życie naszego projektu sprawi, że cały ten segment czeka e-bookowa rewolucja. Dostrzegamy ogromny potencjał w rynku e-booków, idziemy z duchem czasu i działamy zgodnie ze światowym trendem – powiedział Jakub Radkowski, kierownik działu projektów specjalnych z Merlin.pl. Firma zapowiada, że w pierwszym półroczu 2014 roku chce zmienić rynek swoim nowym pomysłem pod nawą Merbook.

Książki elektroniczne to przyszłość rynku literatury, wychodzimy do wydawców z pionierskim pomysłem i ideą, która zdecydowanie zmieni podejście i postrzeganie e-booków, a także, jak wynika z naszych kalkulacji, zdecydowanie zwiększy ich sprzedaż – powiedział Radkowski.

Merlin.pl zdradził, że pod nazwą Merbook kryje się nie tylko nowy czytnik e-booków, stworzony specjalnie dla Merlin.pl, ale także „model sprzedażowy książek online w ramach abonamentu, największa baza e-booków, dziesiątki tysięcy plików do kupienia jednym kliknięciem, innowacyjna aplikacja mobilna”. Merlin.pl nie zdradza jeszcze szczegółów, ale projekt ten będzie realizowany najprawdopodobniej we współpracy z jedną z dużych sieci telefonii komórkowej.

Dawid ZarazińskiMerlin.pl zapowiada „e-bookową rewolucję”

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.