Merix partnerem Independent News & Media

Opublikowano: 10 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Poznańska agencja interaktywna Merix nawiązała współpracę z potentatem medialnym Independent News & Media (wydawca m.in „The Independent”). Globalny koncern z Wielkiej Brytanii zdecydował powierzyć agencji stworzenie kolejnych wersji on-line swoich dzienników.

Independent News & Media jest wiodącym wydawcą i grupą mediową (ponad 180 tytułów prasowych i 130 stacji radiowych), z oddziałami w Australii, Indiach, Irlandii, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii.
 
Agencja Merix odpowiadała m.in. za prace koderskie przy projektach graficznych serwisów Irish Independent oraz The Independent. Kontrakt zakładał również konsultacje z dziedziny użyteczności oraz dostępności stron internetowych. Optymalizacja nowej architektury informacji pozwoliła zapewnić użytkownikom wygodne dotarcie do poszukiwanych zasobów, usprawnić nawigację po olbrzymiej strukturze serwisu oraz ułatwić  przyswajanie treści artykułów. Obecnie wdrażany jest kolejny etap prac polegający na rozbudowie treści informacyjnych o dodatkowe elementy – podcasty, blogi i materiały video.

"Irish Independent oraz The Independent uczyniły krok w kierunku obowiązującego trendu Web 2.0 implementując rozwiązania pozwalające czytelnikom na agregację treści. Już teraz nowe serwisy umożliwiają subskrypcję kanałów RSS, korzystanie z rankingów najczęściej czytanych/przesyłanych treści, swobodne komentowanie publikacji oraz fotografii." – mówi Marcin Pyszora, Project Manager odpowiedzialny za projekt po stronie Merix.

Dzięki owocnej współpracy z Independent News & Media agencja Merix pozyskała budżet kolejnego projektu. Tym razem będzie to zaprojektowanie od strony graficznej i funkcjonalnej serwisu internetowego dla irlandzkiego dziennika Evening Herald.

„Współpraca naszej firmy z potentatem medialnym jakim jest INM świadczy o tym, że nawet niewielkie polskie agencje interaktywne mają szanse pokazać się z bardzo dobrej strony poza rynkiem polskim. Kolejne nasze prace i wdrożenia dowodzą, że dla klientów zagranicznych ‘geografia’ tak naprawdę nie ma większego znaczenia – istotny natomiast jest profesjonalizm, kreatywne podejście  i dobre relacje z Klientem” – wyjaśnia Sebastian Szaraniec Creative Art Director z Merix.

Hanna LaskowskaMerix partnerem Independent News & Media

Podziel się!

O autorze

hania