Uwzględniano kojarzone z nowymi technologiami firmy z Czech, Węgier, Polski i Słowacji (musiały mieć centralę w jednym z tych krajów) które w pierwszym analizowanym roku działalności (1999r.) osiągnęły przychody w wysokości minimum 50 tys. euro.
Zwyciężył polski sklep internetowy Merlin.pl, którego wartość sprzedaży w latach 1999-2003 zwiększyła się o 3542 proc.
Merlin znacząco wyprzedził drugą firmę w zestawieniu, węgierską Mimóza Communications działającą w branży oprogramowania (odnotowała wzrost przychodów rzędu 1924 proc.) oraz trzecią – czeską spółkę Logos (również oprogramowanie).
W pierwszej trzydziestce rankingu znalazło się jeszcze sześć firm z Polski (Internet Group, Advatech, PUP Spin, Winuel, BPSC, InfoVide i Safo).
W młodsztch spółkach (minimum trzy lata działalności) drugie miejsce zajęła internetowa agencja turystyczna Travelplanet.pl (1050 proc. wzrostu przychodów).
W czołowej piętnastce znalazły się z Polski firmy NetSprint.pl, Pracuj.pl, Wind Telekom, Digital One i Hoga.pl.
Gazeta Wyborcza
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.