W Nowy Rok największy polski internetowy wortal o mediach, reklamie, internecie i telekomunikacji – Wirtualnemedia.pl wchodzi całkowicie odmieniony.
Po ponad dwóch latach od poprzednich zmian graficznych, od 17 stycznia została wprowadzona nowa oprawa graficzna oraz nowe logo portalu Wirtualnemedia.pl. Nie jest to jednak jedynie odświeżenie wizerunku, lecz całkowita metamorfoza, która ma przyczynić się do umocnienia pozycji wortalu jako numeru jeden oraz doprowadzić do zwiększenia liczby czytelników serwisu.
Najważniejsze zmiany to stworzenie ośmiu działów tematycznych w których pokazywać się będą tylko informacje im przynależne, stworzenie kwestionariusza, który wypełniać będą zaproszeni przedstawiciele mediów, reklamy i telekomunikacji, stworzenie nowego forum dyskusyjnego, który już teraz notuje ponad 150 wypowiedzi dziennie, stworzenie działu 'Praca’ w którym można dodać najnowsze ogłoszenia rekrutacyjne
Oprócz szaty graficznej zmienione zostało oprogramowanie, na którym funkcjonuje serwis.
Nowe rozwiązania technologiczne mają umożliwić wprowadzenie niebawem w serwisie Wirtualnemedia.pl nowych usług, o których szczegółach serwis poinformuje niebawem.
– Pracę nad nowym wyglądam wortalu Wirtualnemedia.pl trwały od kilku miesięcy. Naszym głównym celem było uproszczenie nawigacji i przyśpieszenie działania serwisu. Już niebawem udostępni naszym czytelnikom szereg nowych usług, co powinno przyczynić się do dalszego wzrostu oglądalności – powiedział Marcin Szumichora, redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.