Firma Micro-Star International, producent płyt głównych i kart graficznych, otwiera przedstawicielstwo w Polsce. Jest to kolejny strategiczny etap obecności firmy MSI na polskim rynku.
Micro-Star International sprzedaje swoje produkty na polskim rynku do roku 1998 za pośrednictwem sieci dealerów. W bieżącym roku MSI zdecydowała się na otwarcie w Polsce oficjalnego przedstawicielstwa. Firma MSI Polska jest pierwszym biurem Micro-Star International w regionie Europy Wschodniej.
'Polska jest dla nas kluczowym rynkiem regionu Europy Wschodniej i z tego względu podjęliśmy decyzję o otwarciu właśnie tu naszego biura.’ – powiedział Larry Wu, Wiceprezydent Micro-Star International. 'Na polskim rynku MSI będzie jeszcze silniej niż dotychczas koncentrować się na sprzedaży za pośrednictwem kanału dystrybucyjnego, gdyż jest to sposób na wygraną w starciu z silną konkurencją.’ – dodał Larry Wu.
Zdaniem Rity Chiu, Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu MSI Polska, Polska – ze względu na bardzo silną pozycję marek konkurencyjnych dla produktów MSI – jest rynkiem specyficznym i dość trudnym. 'Z tego względu uważamy, że nasza obecność w Polsce jest koniecznością, jeśli chcemy szybko i skutecznie reagować na sygnały napływające z polskiego rynku.’ – powiedziała Rita Chiu.
MSI Polska będzie sprzedawać swoje produkty za pośrednictwem dwóch dystrybutorów: Incom i Action oraz rozbudowanej sieci dealerów. Z firmą Incom współpraca na polskim rynku trwa już od 5 lat, natomiast z firmą Action – od lat 3. Obecnie, dzięki utworzeniu polskiego przedstawicielstwa Micro-Star International, zostanie rozszerzona i wzbogacona m.in. o atrakcyjne programy partnerskie.
'Jesteśmy światowym graczem, dlatego chcemy istnieć i działać na wielu rynkach.’ – powiedział Sean Hsu, Dyrektor ds. Sprzedaży MSI Polska. 'Celem MSI w Polsce jest generowanie jak największych zysków ze sprzedaży naszych produktów, co osiągniemy m.in. poprzez aktywne wsparcie naszych partnerów.’ – dodał Sean Hsu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.