Kibice Mistrza Polski zrzeszeni w grupie Orange City Boys to kreatywni ludzie. Na co dzień dbają o fantastyczny wizerunek trybun. Tym razem postanowili wyjść ze swoją akcją poza stadion!
„Miedziana Krew” to inicjatywa mająca na celu oddawanie krwi dla najbardziej potrzebujących. Każdy chętny od 20 listopada do końca miesiąca będzie mógł nie tylko oddać krew, ale również wspomóc najuboższe rodziny poprzez ofiarowanie słodyczy i zabawek. Akcja tak bardzo spodobała się w Lubinie, że włączył się w nią nawet prezes mistrza Polski, Robert Pietryszyn, który również oddał krew.
„To świetna sprawa!” – mówi Arkadiusz Trzeciakiewicz, dyrektor ds. marketingu Zagłębia Lubin. „Nasi kibice są niezwykle pomysłowi, cały czas mnie czymś zaskakują. Taka akcja pomoże zebrać krew dla tych, którzy tego najbardziej potrzebują. Dzięki niej można uratować czyjeś życie. To szczególnie ważne, zwłaszcza w naszym regionie, który obfituje w wypadki. Pamiętajmy, że górnictwo to bardzo niebezpieczny zawód!”
Prezes Pietryszyn zwraca uwagę na zaangażowanie fanów. „Mają w sobie niesamowite pokłady energii zapału. Kiedy słyszy się o kibicach piłkarskich w Polsce, zwykle są to informacje negatywne. Nasi fani zaprzeczają kompletnie temu niekorzystnemu wizerunkowi. Są po prostu najlepsi!”
Uczestnikiem akcji może zostać każdy chętny, który ma ukończone 18 lat i przybędzie do szpitala w dniach od 20.11.07 r. (wtorek) do 30.11.07 r. (piątek) w godzinach od 7:00 – 10:00 (tylko w dni robocze).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.