W dniach 23-27 marca 2009 roku w budynkach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się dziesiąta edycja Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Exchange for Experience”. Projekt, organizowany przez Niezależne Zrzeszenie Studentów Szkoły Głównej Handlowej, ma na celu dzielenie się wiedzą z zakresu nauk ekonomicznych ze studentami z innych krajów. Temat tegorocznej konferencji to „Creating Excellent Businessman”.
Wykłady i warsztaty, prowadzone przez osoby, które odniosły sukces, oraz przez przedstawicieli znanych firm, mają pomóc studentom w stworzeniu własnego wizerunku biznesowego oraz w postawieniu pierwszych kroków na ścieżce kariery. Uczestnicy dowiedzą się, jak właściwie się zaprezentować, porozumiewać się efektywnie oraz odkryją tajniki, związane z pracą w międzynarodowych firmach, a także z rozpoczęciem własnego biznesu.
Konferencja stwarza również okazję do poznania, uczestniczących w wykładach, studentów z całego świata oraz zabawę w międzynarodowym towarzystwie na wieczornych imprezach oraz na wieńczącym konferencję bankiecie.
Wykłady i szkolenia, odbywające się trzy razy dziennie po półtorej godziny w aulach uczelnianych, będą miały charakter otwarty. Natomiast treningi i warsztaty będą przeznaczone dla studentów uczelni ekonomicznych wyłonionych w procesie rekrutacji. Oficjalnym językiem konferencji jest angielski. Szczegóły oraz formularz można znaleźć na stronie www.conference.waw.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.