W dniach 25-26 kwietnia 2002 roku w siedzibie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbędzie się Międzynarodowy Kongres Public Relations. Organizatorem Kongresu jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie. Kongres organizowany jest przy współpracy ze Stowarzyszeniem Szkoleniowców Administracji Publicznej w Warszawie oraz Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości Ministerstwa Finansów w Białobrzegach koło Warszawy. Honorowy patronat nad Kongresem sprawuje Wojewoda Podkarpacki.
Do udziału w Kongresie zaproszono wybitnych naukowców z Polski oraz
z zagranicy, którzy zajmują się w sposób profesjonalny problematyką public relations. Swoje poglądy na temat PR oraz wyniki badań przedstawią m.in. Pani Prof. dr hab. Krystyna Wojcik, Prof. dr hab. Tomasz Goban-Klas, Doc. PhDr. Margita Mesáro’ová, Csc. EU Bratislava, (Słowacja), Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations dr hab. Marek Kosewski oraz Prof. dr hab. Henryk Mruk. W
Kongresie prelekcję wygłosi również Piotr Tymochowicz, Dyrektor International Center Consulting and Education „Greenpol” i wielu innych praktyków PR. Do dnia dzisiejszego zapowiedziało się 74 prelegentów oraz 80 uczestników. W sumie przewidywanych jest około 200 osób na Kongresie. Sponsorem głównym Kongresu jest Plus GSM. Ponadto Kongres sponsorują: Hellena SA, TPM w Rzeszowie, firma Herman oraz ICN Polfa Rzeszów.
http://www.wsiz.rzeszow.pl/pr/
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.