Pięć serwisów w ośmiu językach przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia dla marki Tetley. To kolejny projekt OS3 dla jednej z największych marek herbaty na świecie.
Pierwszy z serwisów marki Tetley, jako wzorcowy, agencja przygotowała w języku angielskim dwa lata temu. Następnie londyńska centrala firmy zleciła OS3 multimedia przygotowanie stron www dla kolejnych pięciu krajów: Francji http://www.tetley.fr/, Szwajcarii http://www.tetley.ch/, Estonii http://www.tetleyeesti.com/, Łotwy http://www.tetley.lv/ i Litwy http://www.tetley.lt. Serwisy powstały w ośmiu wersjach językowych: francuskiej, angielskiej, włoskiej, niemieckiej, rosyjskiej, estońskiej, łotewskiej i litewskiej.
Strony główne serwisów oraz działy produktowe wykonane są z wykorzystaniem technologii Flash
i HTML. Aby ułatwić użytkownikom dokonywanie aktualizacji, wszystkie serwisy podpięto pod pełnego CMS-a. Uwagę zwracają elementy interaktywne oraz sposób prezentacji filmów reklamowych, które na stronie głównej wkomponowano w herbaciane torebki. Całość utrzymana jest w niebiesko-białej kolorystyce, z lekkimi zielonymi akcentami, które nawiązują do kolorystyki marki Tetley.
„Międzynarodowa współpraca z marką Tetley jest efektem kilkuletniej, owocnej współpracy z polskim oddziałem Tetley Tea oraz dowodem wysokiego, europejskiego poziomu usług, jaki oferujemy naszym Klientom. O tym, jak wysoko został on oceniony świadczy również fakt, że Tetley już zamówiła u nas stworzenie kolejnych trzech zagranicznych serwisów: rosyjskiego, ukraińskiego i kazachskiego. Takie zaufanie nie tylko motywuje, ale przede wszystkim zobowiązuje” – powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.
Agencja już od dawna rozwija swoją działalność międzynarodową, kładąc główny nacisk na Stany Zjednoczone oraz kraje Europy Zachodniej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.