3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod hasłem „Mieszko Królestwo Nadzienia”. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.
Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i – podobnie jak wiosną – obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN i POLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne. Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydań programu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadzie br. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.
Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspierać będzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV – które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target group Mieszko seriali i programów rozrywkowych – oraz billboardy sponsorskie.
Nowo powstały spot, stworzony jest z myślą o wymagających konsumentach. Jego twórcą jest znany francuski reżyser Olivier Venturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi, BMW, Coca Cola czy Nescafe.
Przygotowany w tej kampanii spot ma być kolejnym krokiem w budowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia. Nie prezentuje szerokiego portfela produktów, lecz skoncentrowany jest na grupie strategicznej, czyli czołowych markach Mieszko: Amoretta, Cherrissimo, Chocoladorro.
Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniami odpowiada Adrianna Ottlik – kierownik kategorii. Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.