3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod hasłem „Mieszko Królestwo Nadzienia”. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.
Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i – podobnie jak wiosną – obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN i POLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne. Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydań programu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadzie br. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.
Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspierać będzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV – które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target group Mieszko seriali i programów rozrywkowych – oraz billboardy sponsorskie.
Nowo powstały spot, stworzony jest z myślą o wymagających konsumentach. Jego twórcą jest znany francuski reżyser Olivier Venturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi, BMW, Coca Cola czy Nescafe.
Przygotowany w tej kampanii spot ma być kolejnym krokiem w budowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia. Nie prezentuje szerokiego portfela produktów, lecz skoncentrowany jest na grupie strategicznej, czyli czołowych markach Mieszko: Amoretta, Cherrissimo, Chocoladorro.
Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniami odpowiada Adrianna Ottlik – kierownik kategorii. Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.