3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod hasłem „Mieszko Królestwo Nadzienia”. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.
Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i – podobnie jak wiosną – obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN i POLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne. Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydań programu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadzie br. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.
Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspierać będzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV – które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target group Mieszko seriali i programów rozrywkowych – oraz billboardy sponsorskie.
Nowo powstały spot, stworzony jest z myślą o wymagających konsumentach. Jego twórcą jest znany francuski reżyser Olivier Venturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi, BMW, Coca Cola czy Nescafe.
Przygotowany w tej kampanii spot ma być kolejnym krokiem w budowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia. Nie prezentuje szerokiego portfela produktów, lecz skoncentrowany jest na grupie strategicznej, czyli czołowych markach Mieszko: Amoretta, Cherrissimo, Chocoladorro.
Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniami odpowiada Adrianna Ottlik – kierownik kategorii. Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.