Mieszko króluje w TV

Opublikowano: 3 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

3 grudnia startuje kolejna kampania reklamowa firmy Mieszko pod hasłem „Mieszko Królestwo Nadzienia”. Jej głównym celem jest wzmocnienie wizerunku marki Mieszko.
Regularna kampania reklamowa Mieszko startuje 3 grudnia br. i – podobnie jak wiosną – obejmie głównie stacje TVP1, TVP2, TVN i POLSAT oraz uzupełniająco TV4, TVN7 oraz stacje tematyczne. Pierwszym etapem kampanii był sponsoring weekendowych wydań programu Dzień Dobry TVN, ukazujących się na antenie w listopadzie br. Koniec kampanii zaplanowano na 23 grudnia.

Kampania, przygotowana przez Agencję Reklamową S4, wspierać będzie promocję czołowych marek pralin Mieszko z segmentu premium: Chocoladorro, Amoretta oraz Cherrissimo. Obejmuje ona spoty TV – które znajdą się w sąsiedztwie najpopularniejszych w target group Mieszko seriali i programów rozrywkowych – oraz billboardy sponsorskie.

Nowo powstały spot, stworzony jest z myślą o wymagających konsumentach. Jego twórcą jest znany francuski reżyser Olivier Venturini, który pracował dla tak słynnych marek jak Cartier, Audi, BMW, Coca Cola czy Nescafe.

Przygotowany w tej kampanii spot ma być kolejnym krokiem w budowaniu marki Mieszko jako eksperta od nadzienia. Nie prezentuje szerokiego portfela produktów, lecz skoncentrowany jest na grupie strategicznej, czyli czołowych markach Mieszko: Amoretta, Cherrissimo, Chocoladorro.

Ze strony Mieszko za nadzór nad zaplanowanymi działaniami odpowiada Adrianna Ottlik – kierownik kategorii. Plan i zakup mediów powierzono natomiast Guideline.

Hanna LaskowskaMieszko króluje w TV

Podziel się!

O autorze

hania