Już ponad milion minut na miesiąc rozmawiają Polacy za pośrednictwem platformy Inotel SA, niezależnego operatora telekomunikacyjnego, który specjalizuje się w oferowaniu profesjonalnych usług telefonii internetowej.
'Milion minut miesięcznie wydzwania 7 tysięcy klientów, którzy do końca 2005 roku zdecydowali się na skorzystanie z naszych usług telekomunikacyjnych. To oczywiście niedużo w porównaniu z największymi graczami na rynku, ale warto zwrócić uwagę na dynamikę wzrostu. Od momentu naszego startu ilość rozmów i klientów rosła co miesiąc o 50 proc. Tą dynamikę planujemy podtrzymać także w tym roku, co oznacza 10-ciokrotny wzrost ilości klientów i czasu rozmów na naszej platformie na koniec 2006 roku’ – zapowiada Jakub Dwernicki, Prezes Zarządu Inotel SA.
Inotel SA oficjalnie zadebiutował na rynku w maju minionego roku, choć prace nad stworzeniem swojej platformy prowadził już od 2004 roku. Operator działa zarówno na rynku hurtowym – umożliwiając innym operatorom telekomunikacyjnym i ISP świadczenie profesjonalnych usług w zakresie telefonii internetowej – jak i oferuje usługi telekomunikacyjne pod własną marką. W oparciu o platformę Inotela usługi w zakresie telefonii internetowej dla firm oferuje m.in. GTS-Energis Polska ze wszystkimi swoimi partnerami i resellerami, a także ponad 40 dostawców Internetu. W zasięgu współpracujących z Inotelem ISP znajduje się ok. 500 tys. gospodarstw domowych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.