MindShare Polska przygotował strategię kampanii dla Kodak Polska

Na przełomie października i listopada br. rozpoczęła się kampania wspierająca sprzedaż aparatów cyfrowych V550 i P880 firmy Kodak Polska. Grupą docelową dla modelu V550 są aktywni mieszkańcy miast w wieku od 20 do 45 lat, natomiast dla aparatu P880 pasjonaci fotografowania.

Za strategię całej kampanii odpowiedzialny był dom mediowy MindShare Polska. Głównymi kanałami dotarcia do grupy docelowej aparatu V550 będzie telewizja (spot 20 i 30 sekundowy), prasa kolorowa, Internet oraz kino. W komunikacji zostaną również wykorzystanie autobusy z kreacją typu wrap-up w największych miastach Polski. W komunikacji dla modelu P880 została wykorzystana prasa profesjonalana.

Kreację kampanii przygotowała Gruppa66Ogilvy, za planowanie i zakup kampanii odpowiadał MindShare Polska oraz Carat Polska (media on-line).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top