ASTER, największa sieć kablowa i internetowa w Warszawie, rozszerza ofertę programową o kolejny kanał telewizyjny skierowany do dzieci – MiniMini.
Od poniedziałku, 3 stycznia 2005 r., oferta ASTER zostanie wzbogacona o nowy kanał dla dzieci do siedmiu lat – MiniMini.
MiniMini to pierwszy polski kanał telewizyjny adresowany do najmłodszych widzów – dziewczynek
i chłopców w wieku do siedmiu lat. MiniMini istnieje od grudnia 2003 roku. Stacja emituje filmy
i seriale animowane zróżnicowane pod względem treści i formy: najnowsze produkcje znanych wytwórni zagranicznych oraz klasykę polskiej animacji. Dzięki programom edukacyjnym dzieci mają możliwość uczenia się języka angielskiego, poznania podstaw matematyki, podpatrywania wartościowych wzorców zachowań społecznych, nauczenia się radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. Jest to kanał całkowicie pozbawiony przemocy, agresji i brutalności, prezentujący programy konsultowane z psychologami i pedagogami. Stacja MiniMini jako pierwsza przyjęła Kartę zasad przyjmowania do emisji reklam adresowanych do dzieci opracowaną przez specjalistów związanych z rynkiem telewizyjnym, reklamowym oraz psychologów i pedagogów dziecięcych. Tym samym jest jedyną w Polsce stacją, która gwarantuje bezpieczny przekaz reklamowy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.