W internecie pojawił się niecodzienny serwis, w którym można kupić niecodzienne produkty – komputery mini. Komputery serii mini są miniaturową wersją tradycyjnych pecetów i stanowi poważną konkurencję dla komputerów osobistych i przenośnych.
Wyłączność na sprzedaż mini pecetów na polskim rynku ma firma minipc.pl. Jej szefowie zdecydowali, że podstawowym kanałem dystrybucji miniaturowych maszyn będzie internet, ale wspierany przez sieć dealerów w tradycyjnych punktach sprzedaży. Obsługa obydwu typu użytkowników jest prowadzona na jednej platformie internetowej z wydzielonymi sekcjami zawierającymi dedykowane dla każdej grupy informacje.
Komputery mini są plasowane jako maszyny nowoczesne, innowacyjne i dynamiczne stąd takie same wrażenia musiała przenosić witryna internetowa promująca urządzenia. Dlatego minipc.pl i agencja interaktywna cyberstudio, która obsługuję firmę w zakresie e-marketingu, podjęli decyzję że cała platforma internetowa – łącznie ze sklepem – zostanie wykonana w technologii flash. Jest to ryzykowny wybór, gdyż większość firm działających w branży e-commerce odrzuca flasha ze względu na duże rozmiary plików. W ten sposób zwiększana jest szybkość obsługi klienta online, kosztem atrakcyjności witryny. W przypadku minipc.pl udało się jednak maksymalnie ograniczyć wielkość strony godząc cele funkcjonalne z marketingowymi.
Szybki rozwój technologii i infrastruktury sprawia, że stopniowo znikają kolejne ograniczenia w kreacji i łamane są bariery, które dotychczas nie pozwalały na wykorzystanie w pełni dostępnych technologii. W przypadku minipc.pl udało się zrealizować założenia planu marketingowego. Pionierski produkt – pionierska forma promocji.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.