minipc – nowy serwis o mini komputerach

W internecie pojawił się niecodzienny serwis, w którym można kupić niecodzienne produkty – komputery mini. Komputery serii mini są miniaturową wersją tradycyjnych pecetów i stanowi poważną konkurencję dla komputerów osobistych i przenośnych.

Wyłączność na sprzedaż mini pecetów na polskim rynku ma firma minipc.pl. Jej szefowie zdecydowali, że podstawowym kanałem dystrybucji miniaturowych maszyn będzie internet, ale wspierany przez sieć dealerów w tradycyjnych punktach sprzedaży. Obsługa obydwu typu użytkowników jest prowadzona na jednej platformie internetowej z wydzielonymi sekcjami zawierającymi dedykowane dla każdej grupy informacje.

Komputery mini są plasowane jako maszyny nowoczesne, innowacyjne i dynamiczne stąd takie same wrażenia musiała przenosić witryna internetowa promująca urządzenia. Dlatego minipc.pl i agencja interaktywna cyberstudio, która obsługuję firmę w zakresie e-marketingu, podjęli decyzję że cała platforma internetowa – łącznie ze sklepem – zostanie wykonana w technologii flash. Jest to ryzykowny wybór, gdyż większość firm działających w branży e-commerce odrzuca flasha ze względu na duże rozmiary plików. W ten sposób zwiększana jest szybkość obsługi klienta online, kosztem atrakcyjności witryny. W przypadku minipc.pl udało się jednak maksymalnie ograniczyć wielkość strony godząc cele funkcjonalne z marketingowymi.

Szybki rozwój technologii i infrastruktury sprawia, że stopniowo znikają kolejne ograniczenia w kreacji i łamane są bariery, które dotychczas nie pozwalały na wykorzystanie w pełni dostępnych technologii. W przypadku minipc.pl udało się zrealizować założenia planu marketingowego. Pionierski produkt – pionierska forma promocji.

http://www.minipc.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top