Sklep internetowy Hoopla.pl, wyszedł z nową inicjatywą dla użytkowników internetu. W związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej przygotował grę multimedialną z nagrodami.
Nagrodami są odtwarzacze MP3 MobiBLU (miejsca od I do III) oraz JABRA słuchawki Bluetooth (miejsca od IV do XIII). Jest to zaawansowana gra interaktywna, dająca możliwość nie tylko zagrania w rozgrywkach rankingowych, ale również potrenowania, a więc zapoznania się z możliwościami samej gry.
Gra jest umieszczona na stronie www.hoopla.pl i każdy może w nią zagrać. W czasie okresu trwania kampanii będzie prowadzony ranking graczy, a po jej zakończeniu najlepsi otrzymają nagrody.
Mikołaj Wezdecki Kierownik Działu Marketingowego Hoopla.pl sp. z o.o. powiedział: „Hoopla.pl nie jest zwyczajnym sklepem internetowym. Chcemy być najlepszym sklepem internetowym, najbardziej profesjonalną witryną w tej dziedzinie e-commerce. Chcemy oferować nie tylko produkty po najniższych cenach oraz serwis informacyjny, ale proponujemy również naszym klientom i innym internautom różne atrakcje nie związane z zakupami w sieci. Nasza interaktywna gra w piłkę nożną jest na to doskonałym przykładem.”
www.hoopla.pl/gra.php
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.