Maciej Budzich, autor bloga blog.mediafun.pl, oraz Tomasz Topa, autor bloga tomasz.topa.pl, będą gośćmi trzeciego szkolenia organizowanego w ramach cyklu Akademia Social Media.
Akademia Social Media to cykl wykładów i praktycznych warsztatów, na których przedstawione zostaną kluczowe zasady działalności firm i marek w mediach społecznościowych. Do grona prelegentów zapraszani są najlepsi specjaliści z branży internetowej, marketingu i PR, a także nowych technologii. Akademia dedykowana jest zarówno przedsiębiorcom, jak i osobom zawodowo zajmującym się komunikacją i promocją firm i marek.
Podczas trzeciego szkolenia w Gdańsku wystąpią znani blogerzy, Maciej Budzich i Tomasz Topa. Prelegenci zdradzą, jak z sukcesem prowadzić własnego bloga firmowego oraz w jaki sposób firmy mogą nawiązywać owocną współpracę z blogerami. Ponadto na szkoleniu omówione zostaną mikroblogi i sposoby integracji różnych kanałów komunikacji, czyli to, co początkującym sprawia często trudności.
Współpraca z blogerami to coraz bardziej popularna forma komunikacji i promocji. Jest wiele marek, które dzięki uwadze blogera zyskują uznanie wśród rzeszy klientów. W internecie pojawiają się też case’y, w których opiniotwórczy blogerzy ostro krytykują sposoby nawiązywania z nimi współpracy. Na Akademii Social Media nasi goście opowiedzą, jak unikać takich sytuacji – mówi Karolina Janik z Personal PR.
Organizatorem cyklu jest agencja Personal PR. Więcej informacji znajduje się na stronie AkademiaSocialMedia.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.