Według raportu firmy Ovum, operatorzy telefonii komórkowej osiągną znaczne przychody z usług MMS w sieciach 2,5G i 3G, jeśli staną się one powszechnie dostępne. A to zależy w głównej mierze od ceny terminali obsługujących nowy sposób komunikacji oraz od cen i sposobu taryfikacji za wysyłanie multimedialnych wiadomości. Dlatego operatorzy powinni zdecydować się na subsydiowanie, choć z zachowaniem granicy rozsądku.
Obecnie dostępne na rynku słuchawki z obsługą MMS-ów nie zachęcają do korzystania zz nowej technologii. SonyEricsson T68i z aparatem kosztuje około 500 euro, zaś Nokia 7650 – 700 euro. Poza tym użytkownicy muszą aktywować usługę pakietowej transmisji danych (GPRS).
Jeśli chodzi o sposób taryfikacji za wysyłanie MMS-ów to jest on różny u poszczególnych operatorów. Najpopularniejszym sposobem jest pobieranie opłaty za MMS-a niezależnie od jego wagi – taki model cenowy wprowadziły m.in. Telenor, D2, Telecel, TMN, MMO2, Sonera oraz polscy operatorzy. Ceny wahają się od 0,40 do 1,25 euro. Inni operatorzy, jak np. węgierski Westel, taryfikują MMS-y w zależności od ich wagi. Z kolei brytyjski T-Mobil wprowadził zryczłtowaną opłatę miesięczną, w ramach której można wysyłać dowolną ilość MMS-ów. Natomiast w Honk Kongu operator CSL zdecydował się na pobieranie opłaty wg schematu: ilość przesłanych danych GPRS + dodatkowa opłata za usługę premium.
fkn.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.