Skonsolidowane przychody Grupy ze sprzedaży w I półroczu 2003 r. wyniosły 40,6 mln złotych (spadek o 13% w porównaniu do I półrocza 2002 r.).
W porównaniu do I półrocza 2002 r., portal Onet.pl odnotował wzrost wartości łącznych przychodów o 22% przy bardzo istotnym ograniczeniu transakcji barterowych.
Przychody gotówkowe spółki Onet.pl S.A. w zakresie działalności internetowej w I półroczu 2003 r. wzrosły o 62% w stosunku do analogicznego okresu roku 2002. W zakresie głównego źródła przychodów, jakim są przychody reklamowe portal odnotował wzrost na poziomie blisko 60% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Grupa zanotował stratę netto w I półroczu 2003 r. w wysokości 9,8 mln zł (58% wyższa niż strata netto zanotowana w I półroczu 2002 r.), głównie w wyniku utworzenia wysokich odpisów aktualizujących majątek niefinansowy związany z produkcją wydawnictw elektronicznych (4,1 mln zł). Po dokonaniu korekty wyniku netto I półrocza 2003 roku o powyższy odpis, zanotowana strata netto została ograniczona o 8% w porównaniu do straty netto zanotowanej w analogicznym okresie 2002 roku.
W ciągu miesiąca Onet odwiedza średnio 4,8 miliona użytkowników co stanowi 77,2% wszystkich użytkowników Internetu w Polsce (dane: Net Track, SMG/KRC, II kwartał 2003)
Liczba użytkowników usługi OnetKonekt przekroczyła w pierwszym półroczu 2003 roku ćwierć miliona użytkowników i utrzymuje się na stabilnym poziomie.
Onet.pl
http://www.onet.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.